{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.227 visninger | Oprettet:

Brdr. Jensen. Skod opførsel... {{forumTopicSubject}}

Jeg tog derop i dag for at se på en Vmax. SSælger spørg om han skal ha noget i bytte, og da jeg siger ja måske, ruller han allerede med øjnene. han spørg til hvad det er for en, og prissætter den uden videre, han gad ikke engang at gå ud og kigge på den selvom den holdte direkte udenfor porten...

Han spørger så efterfølgende hvilken en af dem det var. og jeg siger den fra 86 til 69800. Jamen den ku jeg da ikke bruge til noget når jeg havde så ny en cykel nu, den ku kun køre ligeud osv, Jeg forklare ham at det er jeg godt klar over at den ikke er en haj i sving. Derefter begynder at sige at jeg skal regne med at komme til at skrue i den af og til når den var så gammel. ja forklare ham så at pga den kun har kørt 27000km tør jeg godt.
Med det samme siger han at han anede jo ikke om det tal passede, det troede han i hvert fald ikke selv på.

Alt dette blev jeg noget konfus over. men for at sætte hovedet på sømmet, da jeg nævner jeg gerne vil prøve en tur, vender han rundt og går op på 1. salen, og jeg tænker "jamen nu finder han den frem" nej han gik direkte hen og begyndte at ekspedere en anden kunde, og inorere mig total....

Jeg må sige at det er sidste gang jeg sætter mine ben i den skodbutik. og fraråder andre til at stole på dem. ifølge dem selv kan man jo ikke regne med de km tal de skriver på de brugte maskiner

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Brdr. Jensen. Skod opførsel...
  • #1   2. jun 2008 det skal jeg huske det er godt nok sygt det der

• #2   2. jun 2008 Lyder helt utroligt!

• #3   2. jun 2008 Manden må enten være dybt uintelligent, hade butikken han selv arbejder i, eller rablende sindssyg.. Var det ejeren du snakkede med, eller en ansat?

• #4   2. jun 2008 ja han har godt nok salgstalent ham der må man sige, men du er ikke den første der har rådet mig KRAFTIGT til at lade være med at handle med dem af adskillelige grunde

• #5   2. jun 2008 har før hørt noget lignende. De er ikke særlig kundevenlige dernede. Og prutte om prisen?? Nej så spilder man bare deres tid.

• #6   2. jun 2008 Brødrene FUP A/S

• #7   2. jun 2008 Jeg har nu altid fået god behandling når jeg har været der, men har nu også hørt andre beklage sig over deres service.

• #8   2. jun 2008 det eneste de går op i er at sælge cykler i ren handel tl førstegangskøbere. fordi de har så stort et udvalg vil der altid være nogen der handler der, fordi der med garanti er noget man falder for.

Der stod sælger på ryggen af ham..

• #9   2. jun 2008 Nicholai P... Det tror jeg du har ret i, må nok også indrømme jeg ikke kunne finde på at købe noget deroppe, men det er et godt sted at prøve forskellige modeller da de har et stort udvalg.

• #10   2. jun 2008 ud fra billede på deres side, så tror jeg det var indehaveren brian jensen ham selv der betjente mig, eller jeg vil hellere sige spildte min tid...

• #11   2. jun 2008 ja det med at prøve tænkte jeg netop os ville være smart at gøre der, netop fordi udvalget er så stort. men da han laver det nummer der, kigger min kammerat om mig målløs på hinanden og blir enige om at de kan beholde deres møg, og så kørte vi...

• #12   2. jun 2008 Jeg fik nu en udmærket betjening da jeg købte min V-max hos dem.

At jeg senere kom til at skrue temmelig meget på den... ved jeg jo ikke om det har noget med dem at gøre.

• #13   2. jun 2008 Hvad ville han i øvrigt give for din cykel?

• #14   2. jun 2008 nej men det kan da ha lidt at sige om den f.eks for den jeg kiggede på har kørt 27000 eller 127000. så vil man automatisk komme til at skrue mere....

• #15   2. jun 2008 Brdr. Skrammel.
    Om de sælger motorcykler eller grise, er fuldstændigt underordnet.
    Det er et handelsfirma, og har ikke en skid med en MC forhandler at gøre.

De får jo bare en container hjem, fyldt med div. MC'er eller hvad de nu vælger at fylde op med, fra Tyskland, eller Italien, eller hvor de nu får fra.
    De har intet kendskab til den enkelte model, selvfølgelig klart med alle de MC'er de har stående.
    Selvfølgelig står da der gode MC'er dernede iblandt mængden, men de er jo egentlig ikke billigere end andre steder.

• #16   2. jun 2008 BL .

det var meget afhængig af hvor dyr en cykel jeg købte ved dem. Men de havde en stående magen til, der bare var 100% standard havde gået det dobbelte og var 4 år ældre, den vill de ha 79800 for og den lignede bare lort. så jeg sagde at hvis de ville prissætte min i forhold til den de havde, burde den jo blive sat til 95000, men han ville kun gi 70 for han skulle jo sælge den til 85.
    Jamen selvfølgelig skal en 4år nyere cykel med det halve km tal og i meget pænere stand kun koste 5000 mere.

• #17   2. jun 2008 Lars -FZ1-N SOLGT smiley D

Det tror jeg du har ret i. og hovedparten af dem de har er godt nok ikke i vandvittig pæn stand

• #18   3. jun 2008 Arghh.... for fanden da oz - jeg har i dag lavet en aftale om at komme til Horsens på torsdag og se på en cykel, de ville faktisk gerne tage min GS500 i byt - men nu ved jeg sq da ik om jeg gider kører 200 km, hvis det bare er for at blive taget i røven....
    NEDEREN!!!!

• #19   3. jun 2008 jeg vil fraråde dig det det er helt sikkert

• #21   3. jun 2008 tjo men så burde de at skrive km ukendt, det andet er svindel

• #23   3. jun 2008 tja og ellers må man jo se om de har en servicebog på den. det tror jeg sgu barte ikke at de har på nogen af de maskiner deroppe, men som sagt, så skal jeg u hvert fald ikke derop igen..

• #24   3. jun 2008 Brødene fusk.....

Har for mange år siden købt en vfr, der var til hundene, til 13 kg uden afgift. Den kørte problemløs i de 5 år jeg havde den. Har været der et par enkle gange efterfølgende, og synes det er en meeeget lidt kundevenlig/mindet butik. Som en ovenover tydeligt siger det - Det er et handelsfirma.... ! Jeg synes bestemt ikke om deres måde at behandle kunder på, og jeg kunne ikke finde på nogensinde at købe noget der mere !

Hvis jeg skal rose en butik så ligger der en meget kundevenlig butik i Middelfart (TG-Motor) jeg har ikke oplevet en lignende service nogen andre steder jeg har været, og jeg kører gerne 50 km frem og tilbage for at handle der !

• #25   3. jun 2008 Jeps, kan kun sige at her i lokalområdet er de kendt som Brdr. Fusk, og som tidligere nævnt her i tråden er det jo et handelsfirma og ikke en MC-forhandler. De er som sagt skide ligeglade med hvad de sælger bare de kan tjene penge.
    For nogle år tilbage, da deres forretning lå i Hedensted kørte Brian galt på motorcykel under en prøvekørsel og slog hovedet meget slemt (han har en metalplade i hovedet). Måske det kan tænkes at det er derfor han ikke opfører sig helt normalt!!! smiley Eller også er han bare arveligt belastet af sin far (Gardin Jensen) som også er tidligere forretningsdrivende her i Horsens. Han var nemlig også kendt for lidt alternative forretningsmetoder, lidt ala Låsby Svendsen!!! Man kunne godt være heldig at gøre en god handel i hans butik, men hvis han havde en dårlig dag, eller ikke kunne lide duften af ens deo, risikerede man at få en gardinstang i nakken på vej ud af butikken.

Det jeg vil sige med alt det her er, at jeg kunne aldrig finde på at sætte mine ben i deres forretning, og det vil jeg også fraråde alle andre at gøre.

• #26   3. jun 2008 Forlang at tale med chefen ;).....

Det er satme en underlig måde at føre forretning på, han har nok haft en dårlig dag ham sælgeren. Eller også har de den firma politik at de ikke gider sælge noget om søndagen smiley

• #27   3. jun 2008 Jeg kan slet ikke genkende det der:-)

Jeg har faktisk brugt dem temmelig meget til at kigge på dorskellige cykler - oven i købet fået dem til at stille cykler frem til afprøvning!

Det er rigtig, som Lars -FZ1-N SOLGT smiley D siger. Det er et handelshus, og man skal ikke forvente den store ekspetise.

-Jeg er noget overrasket - idioter findes overalt

• #28   3. jun 2008 Jeg har været der en gang , og jeg sætter ALDIG mine ben der igen, det er simpelthen en MC forhandler af aller værste skuffe.

Tina (Fårevejle)
    HOLD DIG LANGT VÆK FRA DEN BUTIK, hvis du skal købe cykel, det er det værste skrammel han har stående. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• #29   3. jun 2008 Allerede dér hvor han ruller med øjnene, ville jeg helt sikkert have sagt "tak for idag" og gået igen.

Jeg forventer ikke leflen el. lign. Men en god, servicemindet og anstændig opførsel er det mindste, man som "seriøs" forhandler burde evne at diske op med. Og kan man ikke det, så er jeg hurtigt ude af vagten igen.

• #30   3. jun 2008 Du har jeg nogen gange været stand-in i en mc-forretning, og selvom man ved at manden man snakker med ikke vil købe en skid, bevare man da sin professionelle holdning og stadig betragter ham som en reel køber...

• #31   3. jun 2008 Du-->nu ja ja jeg var syg den dag vi lærte at stave :S

• #33   3. jun 2008 Tjaeeee, den RC36 jeg solgte til dem for 60K havde kørt 75.000km, slidte forskiver, trængte til nye standrør og defekt speedometer, plus nogle andre småting. Havde fortalt dem om fejlene.
    De skiftede speedometeret, og ham der købte den for 85.000,- købte den med 50.000km på klokken....

Ved det, for den nye ejer ringede mig op.

• #34   3. jun 2008 Jesper (Lyngby)

Lyder som en sag for Morten Spiegelhauer smiley

• #35   3. jun 2008 Retfærdigvis - ikke for at forsvare omtalte ekspedient(umuligt)-skal det siges,at jeg faktisk kender adskellige, der har handlet der. Jeg ville heler ikke selv have betænkeligheder. Når man køber brugte køretøjer skal man jo huske, at man altid er mindst to om at handle

Tina:
    Du kan roligt tage derned. Du bestemmer jo selv, hvornår du tager kalveskindet op af lommen:-)

De har en stor fordel. Der er umanerligt mange forskellige cykler at se på og at sidde på. Alene det kan give et fint overblik:-)

• #36   3. jun 2008 Hva med deres værksted?
    Jeg står lige nu og skal derned, da min GSX-R ikke vil starte. Og skulle have haft den synet i dag. FV-motor havde ikke tid, så jeg må ty til Sejr. Eller er Århus Scooter bedre når man ser på værksted?
    De havde selv tid til at hente den, men ville gerne låne mig en trailer gratis...Det er vel også en slags service. Håber værkstedet er bedre

• #37   3. jun 2008 Søren P

Ikke af egne erfaringer, men netop når man skal huske, at det er et handelshus uden den store ekspertise, ville jeg måske nok lade dem skifte tændrør!!!!

• #38   3. jun 2008 Lorte sælger.... man skal behandle alle kunder ordeligt.... men der er ikke mange forhandler der vil sælge en mc hvor de skal tage en dyrer mc i bytte... Med mindre de kan øjne en for dem god handel... men behandle folk ordeligt det skal de sku.....

Det
    Jesper Lyngby fortæller, det er der ingen undskyldning for,,,,,, han er så bare et dumt svin der snyder folk så det driver.... der er alt mulig grund til at advarer folk mod at handle der hvis det er sådan han gør.. svin.. han burde sparkes i bollerne, og burde give 10.000kr retur til bla ham som købte jesper Lyngbys mc under falske forsætninger... sikken en fusker.........

• #39   3. jun 2008 Knud: Hehe...Det kan jeg nu også godt selv klare...Men den vil squ ikke starte og sidder ligesom fast. Motoren har ellers tørnet på starteren, og fik den i gang, mem lød som om den kun kørte på 1 el 2 cyl. Og nu kan jeg slet ikke tørne på starteren. Kørte hjem på den i fredags uden problemer og ville syne + registrere i dag...TRÆLS!

Brugte dem i sommers på min gsx-f til en normal service og synes de virkede meget tilforladelige

De ska fandme bare ikke stjæle mit speedometer smiley

• #40   3. jun 2008 Hm....

Nu er vi der så igen, og det handler ikke bare om Brdr. Jensen.

Læg lige mærke til, hvor mange 15 år gamle cykler, som har kørt 2100 km om året, der egentlig udbydes til salg!!!

Der skiftes en del speedometre, drejes mange omgange men boremsakine, justeres mange elektroniske speedometre hos forhandlere, importører, udensandske forhandlere, opkøbere osv.

Morten Spiegelhauer vil sømre da få noget travlt:-)

Jeg siger ikke, at det er i orden, men når vi ved, at sådan forholder sagerne sig, så må vi bare som købere være vågne.

• #41   3. jun 2008 Søren P:

Har du tidligere gode erfaringer med dem, så mener jeg nok de er mere værd som guidelines for dig, end alle de forudfattede meninger (inkl. min egen) du kan finde her smiley

• #42   3. jun 2008 Knud:
    Rigtig nok, men vil squ da ikke sende min kære (nu også med had) afsted til en klamphugger! Sidste gang var bare en standard service og det burde alle jo ku klare (jeg havde bare ik tid og stedet). Men det her virker lidt mere kompliceret..

Jeg ser ingen anden udvej...Ka skrive min anmeldese når jeg får den tilbage (over en uge)

• #43   3. jun 2008 Søren P:

Den bliver imødeset med forventning;-)

• #44   3. jun 2008 de tjener ihvertfald penge.. der ene af dem har så vit jeg ved lige købt sporstvogn til omkring 4,5 mil uden afgift. de er i det mindste ikk kommet fra mig. smiley de har dog så mange maskiner af alle typer at jeg kigger forbi engang imellem. og kunne godt finde på at købe der hvis den rigtige maskine dukker op og handlen lyder rigtigt og bliver på skrift.

• #45   3. jun 2008 Efter det Jesper Lynby har fortalt her, der er der jo ingen tvilv om at det er overlagt fusk...det mindste en forhandler burde gører er sku da at fortælle at der err skiftet tæller.. og at den stå med forkerte km.. det er det mindste..... og det bliver sku da ikke mere ok at 1000 andre fusker med km tallet.... jeg ville aldrig handle en mc sådan et sted..... hvor der med sikkerhed fuskes..

• #46   3. jun 2008 Hold da helt ferie. Jeg kan se på den udvikling forum'et har taget at jeg ikke er den eneste der synes at ha stået med følelsen af dårlig behandling.

Men jeg håber da at folk vil ta det op til ekstra overvejelse, om man skal handle der eller ej. udfra så mange meninger vil jeg selv aldrig være i tvivl...

• #47   3. jun 2008 - Det positive jeg har oplevet er at, der kommer ikke en over ivrig sælger rendende oveni ens, endnu varme, fodaftryk ;o)

• #48   3. jun 2008 Næ nej helle de skal jo lige have tid til at brykke en røver histiorie sammen og spole km tælleren . . svin . .

my 5 cent

• #49   3. jun 2008 Der er vel en grund til at de kaldes for bdr fusk i horsens og omegn :o)

• #50   3. jun 2008 De gange jeg har været deroppe har jeg fået super fin behandlig i form af 3-4 prøveture på forskellige mcér og de har altid henvendt sig ret hurtigt når jeg er kommet ind, jeg har købt de sidste par cykler deroppe og alt har været som lovet. Ja selvfølgelig får de "bare" en stak cykler hjem nøjagtig li'som rigtig mange andre mc butikker gør og mange af de andre aner heller ikke noget om dem de får hjem. (de kan man af gode grunde ikke medmindre man kender vedkommende man køber cyklen af og han har haft den fra ny) jeg var deroppe for 14 dage siden for at handle med ham igen men vi var lige lovligt langt fra hinanden i byttepris så det blev ikke til noget men fik min prøvetur på en cbr 954ccm så ingen problem der.. min far købte en 1100 shadow deroppe sidste år og har fået et par pakninger skiftet på garantien uden problem og han købte en 700 shadow til hans kæreste i år som de har skiftet tændspoler og just kaburatorer på på garantien, han fik 1 års 100% garanti på begge cykler og de er vel at mærke fra sidst i 80'erne, det er sgu da service i mine øjne..
    just my 5 cent

• #51   3. jun 2008 Ville jeg købe der? Det ved jeg ikke, den rette cykel til den rette pris, så jo det ville jeg nok.
    Men at kigge på motorcykler, der er det helst sikkert at jeg gerne kommer der, for de har godt nok meget at kigge/sidde på. Og som der tidligere blev skrevet, så vælger vi selv hvornår mulvarpen skal se dagslys.

• #52   3. jun 2008 Har lige handlet sammen med en kammerat hos Brd. Jensen for ikke ret lang tid siden og der var ingen problemer der. Fik en god behandling, har godt nok hørt en masse dårlig omtale om dem, men fordel er at du kan få lov stort set at prøve køre alle maskiner de har til slag.. Og jeg har også hørt at de solgt sidste år 1.900 stk mc'er - nu ved jeg jo heller ikke om det er sandt?
    Men som der er skrevet andet sted,brug den sunde fornuft og tage en kammerat med som evt. har forstand på mc'er. Lad være med at købe hvis man er mindste i tvivl. Der er masser af andre mc'er i landet.

• #53   3. jun 2008 Hmhm......
    Jeg lurer lidt på om jeg skal kører der over - der kan selvfølgelig ikke ske noget ved at kigge på de forskellige cykler, og ikke mindst prøve dem smiley
    Jeg kan jo tjekke det ud og lige som Søren P (Århus) skrive en anmeldelse.....
    Jeg vender tilbage med resultatet smiley

• #54   3. jun 2008 Jo jo tina det er da super...... og det vil vi meget gerne høre : )

men du ser jo nok ikke hvis en meka snupper 10.000km af tælleren... og det er jo sådan set det der er noget svindel... uanset hvor mange mc man få lov til at prøv .... men som andre kloge folk har sagt her , man bestemmer heldigvis selv om skindet skal op af lommen..

mvh

• #55   3. jun 2008 Tjaeeee, hvis man kan se sig for, er jeg sikker på amn godt kan gøre et godt køb. Men for den uerfarne er der stor risiko for et skidt køb.

• #56   4. jun 2008 Knud (pg jer andre)

Der kommer desværre ikke nogen anmeldelse i denne omgang fra mig. De havde en uges ventetid, så jeg blesluttede selv at skrue lidt. Jeg lånye lidt værktøj på skolen (maskinmester) og gik i gang. Fandt problemet, og det kan jeg selv løse.

Mvh Søren

Kommentér på:
Brdr. Jensen. Skod opførsel...

Annonce