{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Total griner KTM
  • #1   1. okt 2005 Så vildt sjovt ud. De fattede det vist ikke helt før de så resultatet på skærmene.
    Tror Talmaci (eller hva han hedder) skal give en del kvaje-bajere i aften smiley

• #2   1. okt 2005 Tror ikke lige det var det ALLER mest smarte kariere træk han lige lavede der,he he.
    Nej det er squ nok ikke hos KTM han køre næste sæson.

• #3   1. okt 2005 Personligt synes jeg den forklaring(røverhistorie) han fyrede af efter løbet var det sjoveste...

"øhhh, ville bare jeg, om jeg kunne gå forbi... havde SLET ikke set det var sidste omgang, øhh"

hehe

• #4   1. okt 2005 Fortæl fortæl! Hvad skete der? smiley

• #5   1. okt 2005 Ja nu er jeg sgu også nysgerrig..

• #6   1. okt 2005 KTM lå med 2 kørere i front af dagen 125 GP løb i Qatar.
    Kalio der lå til at overtage føringen i WM og en Ungarsk gut der hedder Talmaci (ellign.) Det var egentlig ret kedeligt vi vidste jo alle at den ville Kalio snuppe.
    Mens ham den anden bare skulle være stopklods for evt. bagfra kommende.
    Men Talmaci syntes lige han skulle overhale sin teammate på målstregen så nu fører Kalio kun Vm med 2 point.
    Talmaci jublede løs, men fik en meget meget kølig modtagelse af sit team da han kørte i pit. Ingen skulder klap eller smil til ham.
    Senere udtalte han så at han ikke var klar over at det var sidste omgang, og enhver kunne se at det var en lodret løgn han fyrede af.
    Nu er der så spændende om har går over i motorcykelhistorien som vinder at QatarsGP 2005 eller ham der kostede KTM Wm til Honda :).

Teamordrer er selvfølgelig lidt unfairplay, men dem der siger at deres team ikke har dem på det her nivau er fulde af løgn.
    Ligge efter at de var kørt over stregen, klippede man over til KTM-teamet der hoppede med armene i vejret, indtil de fik kigget på deres skærme og kunne se at det sq var den forkerte der var kommet først. Så røg armene ned og de stod og tog sig til hovedet og kløede sig i nakken.
    Det var pinligt a ht men pisse sjovt at kigge på.

• #7   1. okt 2005 og jeg som lige skulle til at se et par timers GP-løb på video'en..... jamen jeg springer bare 125 klassen over...

/
    Jesper

• #8   1. okt 2005 No sikke en idot hehe...

Men hey, hvilket program kommer det her på, for vi har lige fået den store sat. pakke fra canal digital. Er det muligt at se noget derpå?

• #9   1. okt 2005 Sorry Jesper smiley
    Kan da oxo lige gi dig resultaterne i 250 og motoGP?
    Så kan du se Temalørdag om Norge istedet var det ikke noget.
    Dyrmann: Eurosport 1 og sikkert genudsendelser på Eurosport 2 (men den har jeg ikke længere)

Husk der kommer SBK i morgen kl. 12 og løb II engang sent om aftenen.

Kommentér på:
Total griner KTM

Annonce