{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
656 visninger | Oprettet:

Tømmes for galle {{forumTopicSubject}}

hvordan kan det være så frustrerende at sælge en mc..?
latterlige folk som man tager sig tid til at vise motorcyklen men som ikke har midlerne til at købe den... hvorfor skal sådanne folk spilde min tid?

har man ikke råd, skal man ikke kontakte sælger...

det mest imponerende var idag, der står en og siger at han er meget interesseret i den men har ikke råd til at give mere end 100.000. 17000 under det jeg vil have for den... han er da optimist det skal han da have, måske bare lidt for meget optimist...

skulle bare lige af med noget galle....
det hjalp...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tømmes for galle
  • #1   27. maj 2008 tja med alle de motorcykler som findes, kan jeg da godt forstå han prøver at spørge, stadig træls, kan jeg godt se

• #3   27. maj 2008 Tjaeeee, taget i betragtning af, at der ikke rigtig har været nogen evolution af SV1000s siden den kom frem, betyder det at du også konkurrerer med 3 år ældre udgaver. Så for en der ikke har dem store forstand på MC'er, er en 04'er til 90.000,- mere attraktiv, men kan han få din ned i pris vil han jo gerne det.

• #4   27. maj 2008 Hm....

hva piber du over???

det må du forvente, når du sætter en cykel til salg!!

Du kan hver eneste dag herinde se, hvordan brugt markedet er købers - så selvfølgelig forsøger han - måske mere end du vil være med til, men det er da mindst lige så megt dit problem som hans.

Kommentér på:
Tømmes for galle

Annonce