{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Se den nye 2006 Daytona 675
  • #1   29. sep 2005 Den ser fed ud!

En front fra Kawa og bagende fra Honda smiley

Mvh. Rune

• #3   29. sep 2005 Glem da alt om hvordan den ser ud!
    DET ER EN TRIPLE! Den 600 Triumph skulle have lavet fra starten istedet for en halvdårlig CBR efterligning med indsprøjtning.
    Nå, syntes lygterne og spejlene er tudsegrimme.
    Tanken og røven ser fin ud.
    Syntes ikke den designet er så stilsikkert som Daytona 600/650, den ligner lidt for meget en kloning mellem forskellige Japser.
    Hvorn er det egentlig, med SS-reglement R4/V4 600, V2/R2 750, Triple ? Må den være med der?
    Nå det gider Triumph jo alligevel ikke.

• #4   29. sep 2005 ja ja man kan nok se at alle de nye modeller er med ting fra andre.. de er sq ved selv at løbe tør for ideer tror jeg, men hva det er jo lige som moden der starter de jo bare fra 50'erne igen tsk tsk

FIND DOG PÅ NOGET NYYYYYT sorry mit udbrud hehe

• #5   29. sep 2005 hehe blinklysene ligner utroligt meget dem der sidder på min mini Tuono... LOL

• #6   29. sep 2005 Peter S de skulle efter sigende have lov til at stille op i 600 klassen hvor også Ducatti er med. Men om de så gør det må tiden vise. Håber de tager sig sammen til det.

Madvig: ja de fleste bruger jo de samme kvalitetskomponenter så klart en del går igen på de nye MC´er. Synes kun det er rart de gør det, upsidedown og gode bremser er da klart at foretrække!

• #7   29. sep 2005 Henrik jeg er enig med dig til hver en tid.. jeg taenker paa designet naermere, jeg synes det er mega skod at de ligner hinanden derfor mener jeg de burde finde paa noget nyt...
    jeg sidder til dagligt som produktudvikler/moduloer/designer og saa kan man godt blive lidt traet af at folk ikke toer proeve noget nyt men istedet foelger de maaske 3 designere i verden som laver noget.

• #8   29. sep 2005 Madvig enig med designet da ligner de meget hinanden alle sammen, især de sidste 2 år. Men igen, det må være svært at turde tage springet og overraske da mange jo lige præcis går efter det skarpe hidsige design. Men kan sagtens følge dit synspunk. Synes områder omkring streetbikes/caferacere da tør de noget mere for tiden:
    (link fjernet)
    og Yamahas MT-01:
    (link fjernet)

PS: Arbejder selv i en produktionsvirksomhed der har meget med design at gøre og ja nytænkning skal der til elles bliver det sgu kedligt.

• #9   29. sep 2005 Jeg så den da jeg var i London her i sidste uge .. Så faktisk to, og de var da godt nok lidt for fede ..

Sådan en rigtig racer, med en total fed lyd .. Nåede desværre ikke at se hvilke potter de havde på, for de ræsede gennem Londons midtby .. Fed cykel den Triumph der !

Kommentér på:
Se den nye 2006 Daytona 675

Annonce