861 visninger
|
Oprettet:
Så blev der {{forumTopicSubject}}
Endelig taget nogle nye billeder af min skønne RF'er. Tog lang tid at få taget mig sammen til det, men det skyldes også jeg sku vente knap 2 mdr på kåbeglas. Men nu er de her.
Kig forbi, smid en stemme og evt en kommentar.
Er altid klar på en udfordring, og stem lige på dem jeg er med i i forvejen ikk??
Mange Tak... Ses på de små snoede veje...
Link, eller klik på mit navn:
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=3355
aug 2005
Følger: 36 Følgere: 34 MC-er: 1 Emner: 50 Svar: 501
maj 2005
Følger: 14 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 24 Svar: 301
Blinklysene er købt i tyskland. Der kunne man ca spare ½ pris i forhold til at købe i danmark.
Kan ikke lige huske hva siden hed, men skal nok vende tilbage når jeg lige har svar på det sidste.
Mht kåbeglas, tror jeg også du kan bestille det ved en lokal suzuki-forhandler. Priserne rundt omkring er næsten de samme. Men hør hvor længe det varer. Jeg fik at vide 3 uger ca, men tog desværre 8. Lang tid at vente.
Se da at få oprettet din egen RF herinde....jo flere jo bedre...er jo en lækker mc at se på
maj 2005
http://www.motoversand-net.de/LED_Blinker.htm
Jeg har købt den lange model til montage foran, og den korte til montage bagpå. Var svært at vurdere hva var pænest, men tror jeg ramte plet. Du burde ca. kunne se hvordan de passer på, på mine billeder, og eller kan jeg da tage og sende et nærbillede.
aug 2005
Mange tak for hjælpen so far. skal ha den skilt ad her til vinter så den kan blive malet, så kan jeg jo lige så godt få nogle pænere blinkere og kåbeglas på....
og ja det er en rigtig lækker mc....
aug 2005
adressen er mnoerring@hotmail.com
maj 2005
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.154
Fin cykel Der kan laves en del ved dem til ingen penge, hvis ellers man selv kan rode i dem
Bedre gasrespons og en noget mere jævn kurve
(men hvad vil du på de små snoede veje)
aug 2005
Så blev der