Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte spejl og hylde op 400 kr.
  • Rengøring af hus 1.100 kr.
  • Ophængning af fladskærmstv og stort spejl 900 kr.
  • Ophæng af spejl med lys 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  power comander sv650
  • #1   24. maj 2008 Det er ikke powercommanderen der giver giver effekt....Den skal kombineres med noget hvis du skal have en stigning..

PC´eren giver smidighed, gasrespons og en mere rolig motor

• #2   24. maj 2008 okay, men jeg har udstødning på noget miv værk, og så hadve jeg tænk på noget kn og så en comander, men troed os den gav mere jævn moment kurve og så et par hk?

• #3   24. maj 2008 Powercommanderen giver en bedre udnyttelse af sportsfilter og potte.
    Jeg har PCIII på min SV650, men igen HK/momentkurver over det... Den største forskel jeg kunne mærke efter jeg havde fået det monteret var, hvor lækker den var blevet at køre også ved lave omdrejninger.

• #4   24. maj 2008 hvad power comandere gir, afhænger HELT af hvordan den mappes ind.. altså det er selve "programmet" der smides ind i den, der styrer hvad der sker med motoren... man kan sagtens montere den alene, men der er uden tvivl mere mærkbar effekt at hente, hvis man ænder på cyklens åndedræt... jo mere luft(kn el lign) og benz(her styer powercomanderen) ind jo mere effekt, og jo nemmere den ka komme af med gasserne(udstødningen) jo mere effekt...

• #5   24. maj 2008 Præcis Peter T !

• #6   24. maj 2008 takker.. smiley

• #7   24. maj 2008 det bedste vil være et custom map. Det koster 2500kr og er tilpasset netop din cykel

Kommentér på:
power comander sv650

Annonce