{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.834 visninger | Oprettet:

Bye bye bikerkultur. {{forumTopicSubject}}

Hva sker der lige her på MCG??!?

Kan ikk lade være med at sidde og grine lidt, men på en lidt trist måde...

Har nu kørt kværn i en pæn række år. I den tid har jeg altid mødt de cooleste mennesker, åbne, uhøjtidelige, fandenivoldske, hjælpsomme, sjove og altid klar til at gi den gas..Fanden stå i at jeg har været en fire år væk fra miliøjet pga af et styrt.

Men nu er jeg så tilbage... Parat til at møde de samme cool guys and girls igen, og nu var det endnu nemmere nu hvor MCG var kommet til bla. Men hvor fanden er de henne. I stedet møder man had ( Han køre alt for hurtigt jeg håber han blir slået ihjel... hvor tit har man ikke set den eller ligende kommentarer herinde) Selvoptatgethed. (Se min cykle, stem på min kværn.) snobberi. (De der kinamc´er er bare så meget skod og har ikke noget med motorcykler at gøre... Jamen hvis det nu er det enste manden har råd til så er han sgu stadig en af os)

Hvorfor nu dette øf.

Jo.. Sad og kiggede i dag om der var en gruppe, der havde med Yamaha R6´ere at gøre, og minsandten var jeg heldig at finde en... Fedt tænkte jeg her er sgu nogen at udveksle erfaringer med, og søgte medlemskab (Skal ansøge om Medlemsskab??!... Orv det er bare SÅ VIP mand!!), med det samme.... MEN ak...afvist på stedet..... Hvorfor?? Jeg har ikke oprettet en R6 på MCG!!! Fyyy så kan man jo ikke være seriøs.... Eller endnu værre det ku være jeg slet ikke havde en R6.... Altså interesse var altså ikke nok og så man man jo være fake...

Nå skinken flyve og man må lande forbi...eller sådan noget.... Jeg skyndte mig at oprette min nye baby, og satte et fint billede på, og en lidt joval og uhøjtidlig beskrivelse af den, da jeg ikke har nogen ide om at ville udstille, udfordre, eller på komme med lange tekniske beskrivelser af noget, man kan læse alle andre steder...
For fanden da jeg har købt den til at køre på, og til mig selv.. hva andre synes er jeg sgu da ligeglad med... Jeg vil hellere køre en fed tur, end at bruge timer på at tage billeder eller bekymre mig om hvad andre synes om den..

Så derfor en kort tekst og et billede thats it... Men DET kunne man ikke der skulle være mindst 5 billeder eller også var det teksten... jeg ved det sgu ikk...Den blev i hvertald afvist med det samme. Så hvis ikke man fægter ud med arme og ben så var man altså heller ikke seriøs her... ak ja..

Og ja det kan lyde som om far er sur, men det er far ikke, far er skuffet, fordi mine MC brødre er væk og blevet erstattet med en samling Selvhøjtidlige Navlebeskuenede, Jantelovsindsmurte, Småborgerliglefelende, Bedrevidende, Stivsindende, fisseforskrækkede, MC´ister .... Heldigvis møder man dem da stadig..... De ægte bikere IRL. ude på vejen i Solskinnet, på molen, rodende rundt ude i grøften, på træffet eller over en pils, Men men på nettet ak nej...

Guys and girls tag jer sammen. Dyrk kulturen i stedet for at kvæl den i politisk korrekthed og snobberi. Lad vær med at prøv at tilpasse den samfundet, og hvad den store grå masse synes. Åbenhed, mod til at skille sig ud og sammenhold har altid været den ægte bikerkultur... Prøv at lad være med at tag livet af den.

Jimbo.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bye bye bikerkultur.
  • #1   21. maj 2008 Jim... Dejligt at høre vi er af samme mening... MCG er bare ikke stedet for den brede mc kultur.. Sådan er det bare. Men når vi ses på vejene er vi stadig de samme som du forlod for 4 år siden bare rolig smiley
    Skal vi køre om kap om en is? smiley

• #2   21. maj 2008 amen !! .

men du har nu ret i meget af det .

• #3   21. maj 2008 Jeg kan ikke høre hvad du siger for du har ikke nogen MC oprettet smiley

Ses på vejene!

• #4   21. maj 2008 fed bike btw . er det den du lige har købt jim ??.

• #5   21. maj 2008 DU HAR FULSTÆNDIG RET.

• #6   21. maj 2008 Jeg har også kørt i - kors - 22 år og husker dengang hvor man kunne falde i snak med andre fordi de havde en læderjakke på...

MEN jeg tror nogle (af os) er blevet for gamle. Tonen er anderledes ung og mange er blevet mere (selv)højtidelige.

Personligt ligger jeg mellem de unges fandenivoldskhed og arrogance på deres R6'ere og de gamles selvhøjtidelighed på deres choppere (for NU har de jo fået MC og er blevet nogle HELVEDES karle og karlinder.

Jeg går ud til min Blade og kører en tur og gider ikke bekymre mig.

PS: Det at køre MC er blevet så dagligdags, at det er lige før man ikke gider hilse mere...

• #7   21. maj 2008 Præsi: Yeps men kan desværre ikke vise nogen billeder da den ikke må blive optaget.....LOOOL

• #8   21. maj 2008 hold da op far er skuffet...

kan så absolut godt følge dig... brugte selv 3 dage på at komme ind... forst fordi der ikk var billeder nok... og så pågrund af manglende tekst...

meen efter jeg kom ind har jeg da nødt nogle super fyre,,, og meget hjælpsomme... er meget nu på mc... så ved intet om noget... og der er der en del der har stået med åbne arme...

men ja.. er desværre også en del i den anden grøft... desværre
    håber da du finder de gamle gutter igen og måske får mødt nogle af de flinke og supper cool her inde...

• #9   21. maj 2008 jim . på den igen .

og nu ved du jo hvad "de" kræver .

5 billeder og lidt tekst . kom nu . der er ikke nok af de fede R6ère herinde ;-). (blå/hvid)

• #10   21. maj 2008 Prøv nu bare at oprette den en gang til, kære Jim smiley

• #11   21. maj 2008 Nikolaj... Anytime... Spiser Kung Fu is...

• #12   21. maj 2008 "Stakkels Jim" smiley

• #13   21. maj 2008 Du har da til dels ret!
    Meen jeg fatter ikke helt dit brokkeri over, at du skal have oprettet din cykel og have tilstrækkeligt med billeder osv.
    Det må da have strejfet dig, da du skrev adressen motorcykelGALLERI.dk, at det var et galleri du var inde på og ikke et rent R6-forum, som du tilsyneladende søger. smiley
    Men se nu at komme ud på vejen og få kørt de sure opstød af, og så kom tilbage og deltag, når det bliver dårligt vejr igen smiley

Just my 2C

• #14   21. maj 2008 Har du tænkt den tanke, at MCG måske ikke er blevet smallere, men meget, meget bredere???

Jeg synes også, at der er meget klynk om andres maskiner og folks værdighed til at være til stede. På den anden side kommer der altså også en række ganske almindelige mennesker frem - det er måske ikke underlligt antallet af mc-ister er fordoblet på 5-6 år.

Selvfølgelig sker der noget på 3-4 år.

• #15   21. maj 2008 Enig med Ander kolding. måske du skulle læse retningslinierne inden du får mavesår.

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.698
    #16   21. maj 2008 Jim - Jeg vil give dig ret - og alligevel ikke.

Idag har alt for mange råd til MC på grund af friværdi eller prioriteringen med at skulle udleve sine skjulte bikerdrømme, som hvis det skulle bygges på seriøsitet, aldrig var blevet til noget som helst. For mange er det rigeligt at køre fra A til B i adstadigt tempo og i en vinkel på minimum 89,6 grader på vejbanen, for derefter at indtage rigelige mængder kaffe før turen går hjemad i samme adstadige tempo.

Den VIRKELIGE biker - den som lever og ånder for at KØRE MC - den der person som ikke er bange for regnvejr og bremsestøv på fælgene - ham der som kan tage på langtur kun med dankort og 2 par rene underhylere - ham som kører sine dæk ned til lærredet stikker ud - den slags person hvis første tanke IKKE er vask & puds når vejret er solskin og 22 grader og biken står og venter.... Dem er der FANME ikke mange tilbage af mere...

Jeg kører KUN for sjov - aldrig med andet mål end at straffe noget asfalt - og læssevis af kilometer uanset vejret.

Vil du med - så er du sgu velkommen til at smide mig en Privat Besked - jeg siger meget sjældent nej. smiley

• #17   21. maj 2008 Anders... Korrekt, MEN det er samtidig også DK´s største MC forum og derfor burde det være et godt sted at søge viden osv. Og det er den side jeg er interresseret i.

• #18   21. maj 2008 Jacob H... Det vil være at kaste håndklædet i ringen ikk.??
    Så hellere få folk lidt op af stolen og få kigget lidt indaf mod sig selv.

• #19   21. maj 2008 Sajmon:

Jeg tror du skal passe på med at kalde nye friværdicyklister for useriøse. Jeg har selv kørt i mange herrens år og kører sammen med både garvede og "nyrige" De "nyrige" er på ingen måde mindre seriøse end andre, de tager bare en anden oplevelse med hjem ,end du gør.

Det bliver den bestemt ikke mindre eller ringere af.

• #20   21. maj 2008 HØRT !

Vi skal ha' det lange hår tilbage og den over pissede lædervest på igen.
    De gamle Kerker udstødninger og flake lakeringen skal tilbage. Og så er det ellers ud og genere nogle gamle damer, og banke nogle hippier.

(link fjernet)

• #21   21. maj 2008 304 smiley

• Sajmon ™

#22   21. maj 2008 Knud - Jeg kan jo kun beskrive det ud fra min egen synsvinkel - og folks meninger er jo heldigvis forskellige.

Det er ikke alle - men ALT for mange....

• Sajmon ™

#23   21. maj 2008 Magnus - Kan du ikke bare klappe kebabben hvis du ikke kan bidrage med noget?

• #24   21. maj 2008 Self er noget af det du siger helt rigtigt. Men du skal nok også tænke på ligsom et hvert andet sted er det dem der råber højest der bliver hørt og andre vælger at tie. Når man har været på forum noget tid ser du hurtigt det er meget de samme personer der skrive herinde, men hvis du ser hvor mange der er oprettet herinde giver det alligevel tanke for om mon ikke der er rigtigt mange der læser med, men ikke gider kaste sig ud i en lang diskussion om hvorvidt Kina-MC'er nu er ægte MC og vælger at ryste på hovedet og læse videre et andet sted.

Hvis du møder folk face 2 face tror jeg du vil genfinde meget af det du mangler. Jeg er selv af den overbevisning MC-folket er de gladeste og mest snaksalige mennsker her i DK. Jeg er altid blevet positivt overrasket, aldrig negativt når der har været gruppe ture osv. Ud og kør nogle km og mød folk på vejene. Vil mene der stadig er mange "bikere" tilbage

• #25   21. maj 2008 Lars, jeg savner også Kerker!!!

Jakob H: Det er jo netop den attitude, som ikke hører nogle steder hjemme.. Mig, mig, mig og hvis ingen vil lytte, så skrider jeg bare.. Dur ikke!

• #26   21. maj 2008 Knud: Jo vi er blevet briedere og det er sgu fedt... MEN med det er der også kommet flere der vil ind og prøve påtvinge hvordan vi bør køre, tale og opføre os så vi også kan vises for børn.... STOP DET Hvis nogen trives med at køre 50 på landevejen iført grøn vest og tulipaner i udstødningen.... fint.... Er Cool med det men lad vær med at fortælle mig at jeg skal gøre det samme..... Er du mester i at køre på baghjul og smider svinet rundt i svinget med 180 så er jeg cool med det... håber bare du ved hvad du laver og lad være med at fortælle mig at jeg skal gøre det samme... vil sikkert bare falde på røven.

• #28   21. maj 2008 Lars, se her:

(link fjernet)

Jubiii!!!

• #29   21. maj 2008 hey, jeg har udelukkende min maskine som legetøj... jeg gider heller ikke vaske og pudse når solen skinner... jeg er enig med dig sajmon... skinner solen skal der køres og der skal svinges...pudse og vaske er desværre en nødvendighed bagefter, men det kan gøres når solen er gået ned... og at hende den langhårede nu har lagt beslag på bilen gør jo kun at min arbejdsdag starter med et smil, for jeg har straffet asfalt fra morgenstunden hvor jeg har det for mig selv.. når ja jeg vækker måske en enkelt søvnig billist eller 2 på min vej, men det gør da bare mit smil større... og jeg må sige at jeg "værner" om vores fællesskab... jeg bliver hidsig over den "tendens" jeg har oplevet her på det sidste... når man møder en mc, så HILSER man sgu.... sådan har det altid været og det skal der ikke laves om på, selvom nogle mener det er blevet for almindeligt at køre mc... kommer man i flok og smider maskinerne for og få is eller anden spise, oplever vi stadig at folk tænker:"uha rockere".. og hvad så.. lad da fjolserne tro hvad de vil, for vi er her stadig... vi er ikke rockere men vi er heller ikke selvoptagede småborgerlige blegfede jantelovsindsmurte fisseforskrækkede mc'ister

• #30   21. maj 2008 Hvem fanden er de der rigtige bikere LOL

Og ja der er sg noget 304 over det.

Og rolig nu Jim de er her skam smiley

• #31   21. maj 2008 Lars...... YEEES SIR!!! LOL.
    Er nu bare blevet gammel,,, så langt hår...... Umuligt... og nøjes med at smådryppe i underhylerne, Kerkeren har givet mig tinitus og nøjes med at pudse lakken på cyklen, spiller nu banko med damerne og råber af hipperne..

• #32   21. maj 2008 Ret enig.

Her forleden så jeg en såkaldt mc'ist herinde i en tråd fremkomme med argumenter for rigtigheden af, at man forbyder "larm" fra MC'er. -Og for at det ikke skal være løgn, så har selvsamme forsøgt, at gøre sig til uofficiel talsmand for mange mc'ister i diverse medierne. Det er satme ringe mc kultur når en mc'ist giver ubrugelige lovgivere ret i deres mange håbløse og nytteløse lovgininger.

Mc'isten/talsmanden mente seriøst i en tråd, at bla. larmende mc'ere satte alle de andre pæne mc'ister i en et dårligt lys. Mc kulturen herinde på mcg består ofte af for meget bedstefar -og varm luft kultur. Heldigvis forholder det sig ofte modsat derude i den virkelige bikerverden til de rigtigt træf.

Mener jeg.

Hilsen
    Bonneville.

• #33   21. maj 2008 Jim: Kan trøste dig med, at i den virkelige verden møder man stadig bikerkulturen. Både i klubber og til de mindre træf. I den virkelige verden er vi ikke gemt bag internettets anonyme sikkerhed.

• #34   21. maj 2008 Ja fand'me. En gammel Z1000 den med ligkiste tanken, og så en Kerker på.

Cykelkæderne tilbage i baglommen gutter. Nu skal de fremmedarbejdere og spaghetti'er ha' en på gokken. De skal fand'me komme og tro. At de kan tage vores arbejde og vores kællinger.

Sidste mand i klubben skal gi' hoffer.

• #35   21. maj 2008 1. du vil ind i en gruppe for R6 ejere, men har ikke oprettet din egen, hvorfor skal de så acceptere dig, når de vil have en gruppe for R6'er., og så er katastrofen vist ikke større med at du skal besvære dig med at ansøge.
    2. når du opretter en cykel så anbefaler de dig at bruge 5 billeder, er det sådan en stor pinsel at tage 4 ekstra når du var igang med at tage den første, og så kan det vist ikke skade nogen at du lige tilføjer dine specs når det rent faktisk er et galleri og ikke udelukket et chat forum.
    3. så ryger du ud i en mindre artikel om at folk ikke er mcister fordi du ikke vil besvære dig med et par ganske simple og logiske regler ? jeg troede ikke at de RIGTIGE bikers var lavet af sukker og brokkede sig over så lidt ? Du melder dig vel heller ikke til et fodbold hold og begynder at bruge hænderne, og når de andre siger du ikke må, så er de ikke boldspillere ?

• #36   21. maj 2008 Fuck han biker ham i linket, ægte biker mon han er fake

• #37   21. maj 2008 C4.
    1. I min profil tekst står der jeg har købt en R6 er det ikk nok... Stoler vi ikk på hinanden.
    2. Er sgu stadig ligeglad med at oprette min kværn....PS tak til alle jer som opfordrer mig til at prøve igen... Men sidder lige og tænker på om det ikk vil være lidt sell out af mit eget øf.. her.. vil lige overveje he he.
    3. Nej ikk pga. af jeg er blevet afvist men pga af den ånd jeg fornemmer.

Den der med fodbold forstod jeg ikk lige, men er også mere til Knock down ludo.

• #38   21. maj 2008 fuck ja du har ret - og med det navn hvad kan man så forvente udover han fyrer lort af

• #39   21. maj 2008 Jim jeg er da ligeglad med hvad du spiser af is... smiley
    Bare du ved at jeg spiser alle slags is så er det jo nemt for dig at investere smiley

Vi ses på vejene.

• #41   21. maj 2008 1. du søger ind på en mærke specifik gruppe som er forbeholdt R6'er, hvorfor kan du så ikke enten oprette din eller nøjes med forum, der er da nok de første 20 der har billede af en Repsol i deres profil det betyder ikke de ejer en.
    2 hvis du ikke vil oprette den hvad er dit problem så, var biker kulturen ikke at man delte erfaring osv. og du undrede dig ikke over at det måske involverede billeder da du klikkede ind på MOTORCYKELGALLARI ?
    3. den med fodbold var ment som at man komme udenfra , melder sig til noget og straks brokker sig over de regler der var længe før en selv. og egentlig vil lave sine egne.

Ikke at det røre mig , men du får sgu ingen sympati fra min side når du ikke gider at løfte en finger selv og deltage i gallariet, men hellere svine de fleste til.

• #42   21. maj 2008 C-4.
    Jeg giver dig til dels ret i forhold til mandens entre herinde.

Men han har måske en pointe omkring det der med bikerkulturen?

Hilsen
    Bonneville.

• #43   21. maj 2008 (link fjernet)

• #44   21. maj 2008 Bonneville jeg ville ikke dømme bikerkulturen over et internet forum.
    Og det er vist ret udefineret hvad kulturen er anno 2008.

• #45   21. maj 2008 C4... HEJ HOO

1. Jeg prøvede jo. og er ligeglad med om folk ejer den kværn de har billede af.
    2. Vil hellere end gerne udveksle erfaringer derfor jeg prøvede.
    3. Tror entlig at mit indlæg lagde op til IKKE at lave regler for andre.
    4. Vil jeg have sympati ringer jeg til min mor... Hun synes jeg er sådan en sød dreng.

Kan godt lide dit profil billed....

• #46   21. maj 2008 Herinde på det pæne mcg synes jeg det ofte er for politisk korrekt og moraliserende ifald man larmer, kører for stærkt, ikke har det rigtige (læder?)tøj på osv osv.

MEN jeg skønner ihvertfald, at bikerkulturen -og plads til forskellighed iblandt mc'ister heldigvis stadig stortrives ude i den virkelige verden og til de rigtige træf..

Mener jeg.

Hilsen
    Bonneville.

• #48   21. maj 2008 Sajmon:

Tusind tak for invitationen... skal have den i baghovedet hvis jeg skulle kede mig..

Hvad du beskriver er jo bare en af typerne af bikere.. Og jo har kørt Europa tyndt på min gamle RF600, men på min nye R6´er er jeg sgu øm i røven når jeg når Køge... Og så synes jeg den er pæn når den skinner.
    Men jeg forstår din point.

Men forstå også min lidt af det jeg skrev til Knud. Jeg respekterer alle typer.. Og vil aldrig gøre noget for at for at ændre deres opfattelse af hvad det vil sige at køre kværn, men når folk begynder pådutte andre hvad der rigtigt og forkert ud fra deres egen normer lidt a´la hva Bonnenville skriver så bliver jeg ked.

• #50   21. maj 2008 hmmm vil gi dig delvist ret,

det med at man skal ha et vidst antal billeder osv. det er jo regler her på mc-galleri.

kan som mange andre også trøste dig med at bikerkulturen stadig lever, også på nettet, det er bare et spørgsmål om at finde dem, men ja prøv at oprette din r6 skal nok gi dig min stemme, men vil da godt se flere billeder af den fra flere vinkler måske closeop af udstødning, motor osv.

• #51   21. maj 2008 eller lorte fjæsbog

rigtige bikere har ondt i næverne af at tæve andre

• #53   21. maj 2008 Hva gik galt......?,længere er den ikke. Hvis du ikke fatter, hvilke krav der er til en mc. og starter med at lave sådan, et indlæg. Ja så skal du nok blive populær, men der står rent faktisk, i retningslignerne hvorfan man gør. Så det kræver ikke en stor uddannelse, men man kan jo tage fejl.

• #54   21. maj 2008 Til jer alle

Tusind tak for de... Og jeg må sige overraskende mange... positive tilkendegivelser. Vil sove roligere i nat velvidende om at min verden tods alt ikke heelt er styrtet i grus..

PS Jeg er blevet så opstemt at jeg har lagt min Kværn ud igen og LOVER at komme med flere billeder og historier efterhånden som den bliver rigget til... Men indtil da må i finde jer i at den bare er standard og det er der sgu ingen spændende billeder i.

Så håber jeg at Svampebob en dag måske vil tro at jeg er ægte... Det betyder utroligt meget for mig..

Jimbo.

• #55   22. maj 2008 K1: lad nu manden være i fred, nu er du jo ond.....:.-)

• #56   22. maj 2008 Hej Jim
    Jeg er nok typen du ikke kan lide, for jeg er først igang med at tage mit kort, så jeg er ikke en rigtig biker eller sådan noget lign. men da jeg meldte mig ind her og spurgte om råd og hjælp til alle mulige dumme og uerfarne ting, så var der rigtig mange der gerne ville hjælpe mig, selvom jeg ikke havde en mc endnu og det er jeg meget taknemmekig for. Jeg skal ikke ud og køre som en Rossi, men det er nok kun fordi jeg ikke kan finde ud af det, for i en bil har jeg da også haft det sjovt før. Jeg vil dog gerne understrege at det foregik steder hvor der ikke umiddelbart var andre der kunne komme galt af sted p.g.a min kørsel

• #58   22. maj 2008 Teddy:

Så tror jeg du misforstår mig totalt... Der er ingen dumme spørgsmål og da slet ikke som nybegynder... Om du er rigtig biker eller ej. er sgu også ligegyldig.. Få nu bare taget det kort og kom ud og kør. Det du har oplevet er heldigvis den rigtige ånd.

Prøv at læs mit indlæg igen og du vil se at det har ikke noget at gøre med om du er ny eller erfaren rotte eller om du kan har en kværn elle ej, men om noget helt andet.

• #59   22. maj 2008 ignorer stemmetiggeri eller stem på den modsatte...
    Jeg syntes mcg er et herligt sted og har ret gode erfaringer med det.
    En jeg ikke kendte lånte mig en værkstedshåndbog uden at vide sig sikker på at få den tilbage(er leveret tilbage)
    Dem jeg kører med er fundet her inde og det er dejlige mennesker smiley
    jeg giver dem alle et stort 5 tal *gg*
    husk man får hvad man giver !!!!!

• #60   22. maj 2008 Bare rolig, når jeg får min mc, så kommer der ikke til at være mange veje i Danmark jeg ikke vil prøve

• #61   22. maj 2008 OU812 ?: "Husker dengang hvor man kunne falde i snak med andre fordi de havde en læderjakke på!
    Dengang? Jeg falder da tit i snak med andre, som jeg på ingen måde kender, af den simple årsag at de kører mc. Så det er bestemt ikke noget, der hører fortiden til.

Sajmon: Rooooooooolig nu. Og tal nu lidt pænt, til dine ligesindede smiley

Jim K: også "Roooooooooolig nu", til dig. Selvom jeg til dels (men også kun til dels!) må give dig ret smiley

• #62   22. maj 2008 Sajmon vil bare så utroligt gerne belærer hele denne hønsegård med sine utallige års erfaring og viden om stort set alt, på en så velformuleret måde at ligemeget om hans belæring er forkert, vil alle tro han har ret alligevel.. Og især useriøsitet er noget han foragter, godt vi har folk som ham til at holde den hårde linje, hvor useriøse syndere får ren besked smiley

304 til dig, Sajmon smiley

• #63   22. maj 2008 True that...! Håber da oss på at når jeg får min motorcykel (forhåbentligt køber den til den rigtige pris idag) så er det lige nøjagtigt det samme jeg håber på at møde af folk smiley

Godt indlæg!

• #64   22. maj 2008 jim k jeg vil give dig ret langt hen ad vejen .borgerdyrene har fået mc og så slæver de jo noget moral med over i mc verdenen. men tiderne er anderledes nu. motorcyklerne er blevet til plastic man får ikke et kørekort efter 3t på en mz .og vi der kan huske hvor fedt det er at prikke svinet af ned gennem hovedgaden så butiksvinduerne blafrede og alarmerne gik i gang er ved at blive til dinosaurer

• #65   22. maj 2008 Elo (Haslev) J.. Det er stadig fedt at starte alarmer og skræmme livet af gamle damer :o)

Jim K... Bikeren er en uddøende race om vi vil det eller ej ..
    der er eksempler herinde der ikke engang gider hilse på nogen man ikke kender.

Hilsen en der stadig stopper for at hjælpe hvis jeg ser en mc der er i nød..

• #66   22. maj 2008 Hallo piger.... Tør øjnene spis en kiks... manden har jo ret....

• #68   3. aug 2008 Den eneste ting jeg er lidt uenig i , er det med at oprette billeder og tekst .

Jeg er godt klar over at nogen af jer kun er her for at bruge forummet , men siden hedder jo trods alt Motorcykel-Galleri .

Du ser ikke mange galleri'er , uden billeder , vel ? smiley

Jeg synes det er synd når folk ikke gider skrive et par ord om den maskine i har ofret måske 200 - 400.000 kr for . Det er da en slags penge , og maskinen betyder jo en del for jer .

Jeg synes det er rart at kunne kigge de forskellige brugers MC'er , især hvis du er medlem i en gruppe for en bestem maskine .

Men ellers er jeg ganske enig i resten af din indlæg , selvom jeg kun har haft motorcykel i et lille år smiley

Kommentér på:
Bye bye bikerkultur.

Annonce