{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
994 visninger | Oprettet:

Hvilken alarm er det? {{forumTopicSubject}}

Hej mc-galleri.
Min CBR 600 F2 er monteret med alarm (det var den da jeg fik den). Jeg har nu skiftet batteri i den ene alarmsender. Senderen lyser/blinker i den lille diode når man trykker på knapperne, men cyklen reagerer ikke - hvad kan jeg gøre? Jeg har prøvet at google ud fra det der står bagpå senderen, nemlig "CE 0678 model 8712 Delta electronica S. p. A.", men synes ikke jeg kan finde noget.
Nogen der kan hjælpe med et godt råd, eventuelt ved hvilken type alarm det er? senderen er sort med to blå knapper.
Mvh Anders.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken alarm er det?
  • #3   20. maj 2008 Frank: Jeg har kigget i det andet indlæg du har svaret i, og synes ikke umiddelbart jeg kan få nogle af de metoder til at virke. Senderne er desuden runde, hvor dem i pdf-dokumentet er firkantede, men ved ikke om det har noget at sige?

  • #4   20. maj 2008 Tak for svarene, efter at have kigget lidt i de forskellige links tror jeg I har ret i, at det er en spyball. At jeg så ikke kan få senderen til at synkronisere, kan nok tilskrives mine egne (manglende) evner. Gode råd modtages..

Kommentér på:
Hvilken alarm er det?

Annonce