820 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Motorcykeltur Motorcykeltur

Hej

Jeg går og leger med tanken om en motorcykeltur. Jeg tænkte lidt at køre rundt i italien. Jeg tænkte at flyve der ned og så leje en motorcykel der.

Jeg vil høre om nogle have nogle gode råd, gode ruter osv? Det vil være min første længere motorcykeltur. Jeg tænkte st turen vil vare 4-5 dage. Jeg er også åben for at høre om der er nogle lande som vil være bedre?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opgravning af rødder 6.000 kr.
  • Vægbeslag TV 500 kr.
  • Bore huller i beton væg til billeder 400 kr.
  • ømreropgave: Lægge én gulvbrædde, skære bjælke jævn m. væg, fjerne gips/stål fra loft + lukke hul, montere 60 cm opkant 3.200 kr.
  • Møbelsamling klædeskab 1.000 kr.
  • Fix mit komfur/kogeplader 1.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Motorcykeltur
  • #1   9. feb Ved ikke om det er bedre eller billigere, men vi var en tur i Spanien i Januar. Honda trans alp 750, 300 frie km i døgnet, 80 Euro om dagen. Vi lejede i Malaga,og boede lidt over 100 km derfra. Vi kørte en del rundt i Sierra Nevada. Fantastiske veje og nærmest ingen trafik. Vær opmærksom på om du kan have alt dit gear med i flyveren hvis du flyver lavpris.

• #2   10. feb Hvis du kun har en uge..
    Undgå storbyer/motorveje, gå efter de hyggelige landsbyer og de små hvide veje på kortet.. smiley
    - Amalfi kysten og ind tværs over, op langs kysten, og retur ind over igen.. eller
    - Pisa, Lucca, Firenze ud til Rimini ned ad Strandvejen måske til Ancona og retur ind over og op, prøv at ramme San Giminagno (fortryder du ikke) eller..
    - en uges slow-mo rundt om Como søen.. fantasticooo!
    - Jeg har Sicilien rundt på listen, men godt at have noget lækkert på listen. smiley
    - airb&b fungerer godt, støder du på agri-cultura/turista steder, prøv det, bl.a.. super lækker lokal mad osv.. bl.a..bl.a.. smiley

Alle lande har noget fedt at byde på, God tour..!
    En tur gennem Alperne, ned ad ‘Strandvejen’ Croatian, Albanien, Grækenland er super lækker, du behøver kun dine små tigerstribede badebukser i bagagen.. smiley

Service meddelelse:
    Bliv ikke blitzet.! Sænker andre pludselig farten, gør du det OGSÅ..! smiley
    (en ting r selve bøden, men inden den når dig (og det gør den) er den nu med 3-5 x gange gebyrer..! Bøden går via en dansk Advokat kæde.. jeg har prøvet, så du behøver ikke..! )

Kommentér på:
Motorcykeltur

Annonce