820 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
2 Svar
Motorcykeltur Motorcykeltur
Hej
Jeg går og leger med tanken om en motorcykeltur. Jeg tænkte lidt at køre rundt i italien. Jeg tænkte at flyve der ned og så leje en motorcykel der.
Jeg vil høre om nogle have nogle gode råd, gode ruter osv? Det vil være min første længere motorcykeltur. Jeg tænkte st turen vil vare 4-5 dage. Jeg er også åben for at høre om der er nogle lande som vil være bedre?
0 synes godt om
jan 2012
Følger: 2 Følgere: 6 Annoncer: 1 Emner: 1 Svar: 102
sep 2005
Følger: 5 Følgere: 146 MC-er: 3 Emner: 102 Svar: 2.006
Undgå storbyer/motorveje, gå efter de hyggelige landsbyer og de små hvide veje på kortet..
- Amalfi kysten og ind tværs over, op langs kysten, og retur ind over igen.. eller
- Pisa, Lucca, Firenze ud til Rimini ned ad Strandvejen måske til Ancona og retur ind over og op, prøv at ramme San Giminagno (fortryder du ikke) eller..
- en uges slow-mo rundt om Como søen.. fantasticooo!
- Jeg har Sicilien rundt på listen, men godt at have noget lækkert på listen.
- airb&b fungerer godt, støder du på agri-cultura/turista steder, prøv det, bl.a.. super lækker lokal mad osv.. bl.a..bl.a..
Alle lande har noget fedt at byde på, God tour..!
En tur gennem Alperne, ned ad ‘Strandvejen’ Croatian, Albanien, Grækenland er super lækker, du behøver kun dine små tigerstribede badebukser i bagagen..
Service meddelelse:
Bliv ikke blitzet.! Sænker andre pludselig farten, gør du det OGSÅ..!
(en ting r selve bøden, men inden den når dig (og det gør den) er den nu med 3-5 x gange gebyrer..! Bøden går via en dansk Advokat kæde.. jeg har prøvet, så du behøver ikke..! )
Motorcykeltur