471 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Total nedtur Total nedtur

har lige snakket med et par fyre, der har en del erfaring med motorspport, og motrore generelt, de skulle lige ha en prøvetur på min gixxer. da de kom hjem emd den, havde de ikke et eneste positivt ord for den, de siger den kører på 3 cyl, og ikke står korekt i kab. desuden mener de at den er slidt op. den har gået 51400km og der er, mig bekendt, ikke lavet noget ved den.

er der nogen der kender en god mekanikker, der er til at betale i vejle området, jeg er fra daugård. håber i lkan hjælpe, det er hårdt at få konstateret sin mc for skinddød.

\\rytman

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Total nedtur
  • #1   25. sep 2005 Surt.. men sålænge du synes den kører fint, så skråt op med det?

• #2   25. sep 2005 problemet er at jeg syns der er alt for lidt træk i den, derfor opsøgte jeg de to herre. desuden drypper den meget olie fra luftfiltret, dvs. det kommer fra krumtapudluftningen.

• #3   25. sep 2005 Okay.. ja, der mangler sq også træk i min i forhold til den ER5 jeg prøvede på køreteknisk. Det var sq en ren raket i forhold til Suzukien..

• #4   25. sep 2005 Morten: Har du prøvet at mærke på forrørerne og om du kan mærke varmeforskel? Kan anbefale at bruge en våd klud, da du nok ellers brænder nallerne. Hvis der er en af dem der ikke er lige så varm som de andre, kører den kun på 3 cylindre.

Med hensyn til olie fra luftfilteret så oplever jeg det også. Troede ellers bare det var mig der var blevet underlig, da jeg ikke kunne forstå hvorfor der kom olie derfra... Hvor meget olie kommer der fra din, og løber dit også ned via støttefoden?

• #5   25. sep 2005 nope, det kommer under midten, på en nat kom der com en CD-rom, men det er jo kun når jeg har været ude at køre. har hørt at det er de nederste stempelringe der er slidt op.

• #6   25. sep 2005 Okay, trælst smiley Ikke helt det samme jeg oplever.

Men tag og prøv det med den våde klud, så du kan finde ud af om den kun kører på tre cylindre.

• #7   25. sep 2005 Ja, vi har sq vores glæder ved de små GSXrere..

Jeg kan ikke få min udstødning på, det er det sidste der mangler! smiley

• #8   25. sep 2005 en ny motor til sådan en minigix er vel til at komme til for penge...

ring til en hugger og hør ad

/Jan

• #9   25. sep 2005 er du sikker på det er 0lie og ikke benz.( et tip er lige at smage på det )
    har prøvet at det var benz på min gamle mini gixxer det viste sig at den fik omkring 200 % for meget benzin i forhold til luft og den var gal med karbonaderne senere fik jeg nye membraner i og haløj hvor det gik efter det.
    Jack

• #10   25. sep 2005 Hvis de har kørt en tur uden udst. vil den heller ikke køre ordenligt.
    Den nederste stempelring er en olieskrabering. Hvis stempel/forring, stempelringe eller ventilstyr er slidte vil motoren ånde meget, og derved kan der komme olie i luftfilteret.

• #11   25. sep 2005 Du kan også tage et tændrørskabel af gangen af mens den kører, (brug en isoleret tang) på den måde kan du også lokalisere hvilken cyl. der halter, hvis der er nogen. Ellers ville jeg få lavet en kompresions test for at se hvor slidt den er.

Kommentér på:
Total nedtur

Annonce