Fake Ducati profil, ud med den!!! {{forumTopicSubject}}
Jeg er stærkt overbevidst at profilen er fake... af flere årsager!!! Han prøvede at komme ind i galleriet så sent som igår og blev der stemt ud af flere.. Der skrev han at den var fra år 1999 og nu er den pludselig fra år 2000??? Ducati 916 modellen blev så vidt jeg ved kun lavet til 1997, hvor den blev afløst af 996 modellen, så det med hvornår hans mc er fra holder heller ikke??
Han ved stort set intet om sin cykel og de data han kommer med holder ikke?? Han skriver bla. 300km/t plus at den skulle have 20 hk ekstra uden at vide hvad der er gjort ved den??? Det er altså ikke sådan bare lige til at hente 20 hk ekstra og slet ikke på en Duc.....
Ja øhhh undskyld mit sure opstød sådan en ellers dejlig søndag formiddag, men synes at det er for råddent hvis man snyder sig til en profil herinde med en fake mc............
jul 2005
Følger: 18 Følgere: 15 MC-er: 2 Emner: 46 Svar: 1.187
Han ved da intet om dataén på cyklen,det er da nemt at læse sig til..
300Km/t ??? ned af himmelbjerget måske???
Vh Mikael
dec 2003
Følger: 26 Følgere: 19 MC-er: 1 Emner: 221 Svar: 2.307
Der er nu intet "surt opstød"over det du skriver. Er det en fake bike er der ikke noget at sige til at man bliver løjet over for, og det gør man jo af en sådan person.
Han skriver også under "bemærkninger" at han vil udfylde flere korrekte info, men det sker ikke og han tager heller ikke til genmæle over for folks undren og deres spørgsmål.
Ud med vedkomne. Og lad os nu se hvor lang tid admin er om at reagere denne gang.
dec 2003
Følger: 26 Følgere: 19 MC-er: 1 Emner: 221 Svar: 2.307
Det er ike nok med Himmlbjerget, der skal vis Møen's klint til der... :-))
jan 2005
Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 18 Svar: 393
jul 2005
Følger: 73 Følgere: 69 MC-er: 7 Emner: 37 Svar: 285
maj 2004
Følger: 63 Følgere: 63 MC-er: 2 Emner: 52 Svar: 1.253
jul 2005
Følger: 73 Følgere: 69 MC-er: 7 Emner: 37 Svar: 285
Marj J.
Du kan slette mine indlæg alt det du vil, men.....
.... Det ændrer ikke min holdning til dig, så UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
herfra!!!!!!!!!!!!!!
Nu tror jeg også på at mcèn ikke er fake .men den går ikke 300 km/t og den er helt sikkert ikke fra år 2000 .Som Cris også nævner: "Vigtigst af alt så er den ikke din mc hvilket der kræves for at du kan have den herinde"!!!!!!!!!!!!!
Fake Ducati profil, ud med den!!!