custom-importen {{forumTopicSubject}}
Har sku lige en historie jeg skal af med ....
var forleden dag nede hos danish custom import i haslev
for at prøve en af hans cykler en kawasaki vn 800 classic..
da jeg endelig fik fat på ham peter og bad ham finde cyklen frem
tilbød han at jeg kunne prøve en anden kawasaki vn 800 classic som allerede stod ude i gården og som han skulle sælge for en kunde så der var plade på... (eneste forskæl var farven) ..
jamen ok sagde jeg og sprang op på dyret og kørte en tur . dejlig cykel
ved tilbagekomsten talte jeg lige med mekanikeren og stillede ham et par spørgsmål .. han så helt mærkelig ud og fortalte at den ikke var til salg og at det var en kundes cykel som de blot havde inde til service og dæk skift???????
jeg kikkede lige på den der nøglering forhandlere sætter i nøglerne
og min santen der stod sku også service på.....
så jeg har simpelthen kørt rundt på en anden mands cykel.... så tag jer i agt hvis i for serviceret jeres cykel der ....
feb 2006
Følger: 22 Følgere: 20 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 88
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 68 Svar: 1.597
jul 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 19 Svar: 60
men når det er sagt sætter jeg ikke mine ben der mere, støddæmper og fjedre var færdige, def forhjul og en masse andre småting var der i vejen, fandt jeg ud af da jeg kørte hjem på den, har ham også mistænkt for at jeg har fået en anden cykel end den jeg prøvekørte første gang. ike nok med han synede den, den var så indregistreret som en gsx 600 R, findes bare ikke i den årgang min er en F model, godt man er synsmand så det blev hurtigt ændret, han burde måske have opdaget det inden han synede den.
har selv betalt nyt forhjul og skiftet bagstøddæmper, fået ballance klodser på styret (der manglede 1) for han var mærkelig nok ikke til at få fat i efterfølgende
sep 2006
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 105 Svar: 791
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 137 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.267
custom-importen