2.740 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Hvad ville i vælge?????? Hvad ville i vælge??????

jeg søger lige lidt info og erfaringer....

kawasaki vn 800 classic årg 1996-2005

Suzuki vz 800 marauder årg 1997-2005

Yamaha xvs 650 dragstar årg 1997-2005

altså jeg hælder mest selv til kawa. men er den god kvalitet?? der er jo ikke solgt så mange af dem, som de andre.... og yamahaen er super fed syntes jeg classic udgaven er lige mig. og de er ofte spækket med udstyr ( potter, vindskærm osv ) og den har kadan men men men den har fære HK og uanset hvor jeg har spurgt fortæller folk at den lige mangler kræfter til overhalinger.. . har prøvet kawa og yama,, mangler kun marauderen men den er jo ikke helt classic stil...

hvad siger i er der nogen der kan gøre mig klogere......

jesper modig

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Korrekt montering af vaskemaskine 750 kr.
  • Grundig rens og fugning af chaussésten 700 kr.
  • Afmontering og montering af nyt armatur inkl hanen på den nye 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad ville i vælge??????
  • #2   16. maj 2008 Jeg ville vælge enten Suzukien eller Kawasakien pga af HK. Har selv kørt Suki 800, fin MC. Kører sammen med en der kører VN 800 og der er også pænt skud i den, og ingen problemmer med kvaliteten.

• #3   16. maj 2008 650´eren mangler i den grad kræfter. Der er ikke noget overskud i den.
    Gå efter de andre.

• #5   16. maj 2008 Hvis det er HK du går efter, hvad så med Hyosung GV 650. Den trumfer alle de andre m.h.t. kræfter.

• #6   16. maj 2008 IKKE Hyosung. Hvis ikke der er sket drastiske ændringer i kvaliteten, så er den bare for billig at se på.

• #7   16. maj 2008 nej hyosung stoler jeg ikke på ....

• #8   16. maj 2008 Altså - du er sgu da ikke dit navn værdigt :-))))

Og tag så og køb en helt ny Intruder 800 til 99.000 spir

Den er fed at se på, har kardan, mangler ikke kræfter, - og så er den til at betale!

• #9   16. maj 2008 Se den her:

(link fjernet)

• #10   16. maj 2008 Billig at se på, Gad vide om holdningen ville være en anden hvis der havde stået noget andet på tanken. Og jeg taler her om deres Cruisermodel der har V-Rod som forlæg. Kvaliteten har de iøvrigt oppet sig med.
    Men ok, det er ikke det der er emnet for denn tråd.

• #11   16. maj 2008 Hyusongs Aquila er der sgu ikke noget i vejen med. Masser afMC forpengene, den kører godt, skønt maskinen ikke har den sædvanlige cruiser karakteristik.

Den er blevet et monster-hit i USA!

Hvorfor har du begrænset dig til de tre modeller Jesper?

Det er jo muligt at få både power og kardantræk: Honda shadow750/ Intruder 700/750/800, Virago 700/750?

• #12   16. maj 2008 Yamaha XV 1600 Wildstar............

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=16232

• #13   16. maj 2008 Arh Knud (Vestegnen) J
    Jeg vil dog hævde at der er cruiser karakteristik over GVen. Der er bare mere kompressorhorn og mindre kobjælde over den. smiley Glæder mig til at den kommer i en 1000 cc udgave.
    Har osse hørt at den er slået godt igennem i USA.
    http://www.alternativecruisers.com/

• #14   16. maj 2008 Vildand:

Jeg har lejet sådan en svend i Spanien. Den kører knokkelgodt, men når jeg taler cruiserkarakteristik, så tænker jeg meget på moment ved lave omdrejninger.

GV-en skal altså motioneres en hel del mere i gearkassen end de ovennævnte cruisere - men så bestiller den også mere ved lidt højere hastigheder.

• #15   16. maj 2008 Efter min mening: enten kawasaki vn 800 classic, eller Suzuki vz 800 marauder. Vælge VN800 classic, hvis du er til Classic cruiser. Jeg har selv haft VN800 og var rimelig glad for den. En lille minus ved de to, efter min mening, er kædetræk, altså vedligeholdelse osv.

• #16   16. maj 2008 altså for at svare ihvertfal knud. så er virago for gammel og stilen er mere chopper .. og intruder som din er ellers en dejlig cykel men jeg er alt for stor til den. eller med andre ord den er for klein . honda vt er også klart et bud men dem med kadan er også for gamle . den nyere er super fed .

jeg er nok mest til det der fatboy look

• #17   17. maj 2008 Jesper, du er sgu da ikke meget større end jeg er:)

Til gengæld bemærker jg din præference for FatBoy stilen, og så er du direkte i de nye Intrudere eller Volusia eller Dragstar. Har du tænkt den vej?

• #18   17. maj 2008 jo jo knud .. du er jo kun hvad man kalder for en hobbit ha ha ha ha .. jeg er 184cm og i en størelses orden 110 kg.. nej du ret der har jeg også været og er.... VT 750 Shadow , VN 800 classic(også kaldet vulcan), VL 800 Volusia/ intruder C800. .. Yamahaen er jeg gået lidt bort fra traods at jeg syntes det er en fed cykel men den mangler lige overskudet
    men igen intruder M800 g jeg også fed selvom den ikke er fatboy stil ( burger udgave).

jeg har et par klub kamerater der har vz 800 marauder og har prøvet både dragstar 650 og vn800 og også shadowén men indtil videre er det klart Kawasaki VN 800 classic der står øverst i mine tanker,

Kommentér på:
Hvad ville i vælge??????

Annonce