"stort" sevice på busa {{forumTopicSubject}}
for godt en måneds tid siden hentede jeg min busa fra vinteropbevaring. Jeg havde som vel alle mc´ister glædet mig hele den lange vinter til at komme ud og mærke vinden i håret igen. Men glæden varer ikke længe. Igennem vinteren har jeg fået lavet "stort" service hos en autoriseret suzuki forhandler. Jeg spurgte hvad et stort service indebar. Olie, oliefilter,ventiljustering og sådan noget. Det var beskeden jeg fik. Så tænkte jeg " og sådan noget" må jo være udskiftning af bremse/kølervæske, tjek af bremser, efterspænding af div bolte og dingenoter. Så det skulle være en dejlig fejlfri sommer jeg ville gå imøde,.. Men nej. da jeg endelig får hentet min mc og er på vej hjem, falder gearpedalen af (fra selved fodhviler beslaget) tænker det nok bare var en smutter. men den lød mere og mere mærkelig fra motoren. nu ca 1000 km efter lød den så mærkeligt at jeg blev nødt til at køre den til mek. Tænkte jeg lige ville prøve en anden mek end dem som lavede service på den. Og nu er jeg i tvivl om de overhovedet har rørt min busa til det såkaldte "store" service. ingen væsker er blevet skiftet, bremser er ikke blevet tjekket. Den mærkelig lyd var fordi boltene på forrøret er ved at falde ud. 2 Stk mangler allerede. Og hvad så med ventilerne. Kan man regne med de er blevet justeret? Det er ikke noget jeg vil kalde for " stort" nogensinde..
Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.701
Og så ville jeg nok overveje kraftigt at tage fat i dem og fremlægge situationen - for derefter at bede om mine penge retur.
aug 2004
Følgere: 28 MC-er: 5 Annoncer: 4 Emner: 129 Svar: 581
Og da den er fra 99 falder de sgu ikke af af sig selv de møtrikker.
Men du har vel fået en regning hvor der står hvad de har lavet ??
maj 2005
Følger: 18 Følgere: 16 MC-er: 2 Emner: 38 Svar: 54
aug 2004
Følgere: 28 MC-er: 5 Annoncer: 4 Emner: 129 Svar: 581
jan 2004
Følger: 107 Følgere: 100 MC-er: 4 Emner: 26 Svar: 1.270
maj 2005
maj 2005
jun 2004
Følger: 22 Følgere: 28 MC-er: 4 Emner: 165 Svar: 1.263
Kender flere som har været uheldige med rep. på et værksted der.
Det er lidt synd, for ejeren er ellers vildt flink...
maj 2005
aug 2007
Følger: 28 Følgere: 27 MC-er: 1 Emner: 23 Svar: 138
Folk har aldrig problemer med at anbefale div. butikker, forhandlere og værksteder når det drejer sig om POSITIVE oplevelser..- som højest sandsynligt resulterer i flere kunder for den pågældende forretning.
HALLO: den eneste forskel fra brugtvognsforhandlere til mc-forhandlere er sølle 2 hjul..de skal da tjene penge!!
Der er helt sikkert folk der har haft de bedste og nogle med de dårligste oplevelser hos den samme forhandler/ værksted. Men er da sådanne debatter som kan være med til at få div. værksteder ud af fjerene, for rygter spredes som bekendt hurtigt..Bare husk at være fair i jeres udlægning...
"stort" sevice på busa