1.254 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

"stort" sevice på busa "stort" sevice på busa

for godt en måneds tid siden hentede jeg min busa fra vinteropbevaring. Jeg havde som vel alle mc´ister glædet mig hele den lange vinter til at komme ud og mærke vinden i håret igen. Men glæden varer ikke længe. Igennem vinteren har jeg fået lavet "stort" service hos en autoriseret suzuki forhandler. Jeg spurgte hvad et stort service indebar. Olie, oliefilter,ventiljustering og sådan noget. Det var beskeden jeg fik. Så tænkte jeg " og sådan noget" må jo være udskiftning af bremse/kølervæske, tjek af bremser, efterspænding af div bolte og dingenoter. Så det skulle være en dejlig fejlfri sommer jeg ville gå imøde,.. Men nej. da jeg endelig får hentet min mc og er på vej hjem, falder gearpedalen af (fra selved fodhviler beslaget) tænker det nok bare var en smutter. men den lød mere og mere mærkelig fra motoren. nu ca 1000 km efter lød den så mærkeligt at jeg blev nødt til at køre den til mek. Tænkte jeg lige ville prøve en anden mek end dem som lavede service på den. Og nu er jeg i tvivl om de overhovedet har rørt min busa til det såkaldte "store" service. ingen væsker er blevet skiftet, bremser er ikke blevet tjekket. Den mærkelig lyd var fordi boltene på forrøret er ved at falde ud. 2 Stk mangler allerede. Og hvad så med ventilerne. Kan man regne med de er blevet justeret? Det er ikke noget jeg vil kalde for " stort" nogensinde..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.
  • Lave garageport, vejer er hoppet af 500 kr.
  • Nedgravning af trampolin og bortkørsel af jord 3.400 kr.
  • Udendørs vandhane 2.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  "stort" sevice på busa
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.710
    #1   14. maj 2008 Det er vel ikke værre end at du lige nævner hvilket værksted det er som har fucket det hele op...

Og så ville jeg nok overveje kraftigt at tage fat i dem og fremlægge situationen - for derefter at bede om mine penge retur.

• #2   14. maj 2008 Lyder meget underligt, uanset hvad de har lavet af service har de vel ikke pillet din udstødning af ???

Og da den er fra 99 falder de sgu ikke af af sig selv de møtrikker.

Men du har vel fået en regning hvor der står hvad de har lavet ??

• #3   14. maj 2008 Det sjove af det hele er at jeg rent faktisk ikke har modtaget nogen regning endnu.. og når jeg gør det (hvis jeg gør) Bliver de sgu nødt til at modregne den nye regning fra det andet værksted som jeg lige har fået!!!

• #5   14. maj 2008 Det er også min mening, lav det selv, evt. med en mekaniker-ven, så ved du præcis hvor godt det er lavet.

• #6   14. maj 2008 Hvilket værksted drejer det sig om?

• #7   14. maj 2008 Hader at betale penge for en vare som man ikke får... og det er lige så sikkert som rust i en opel!!!

• #9   14. maj 2008 har egentlig ikke lyst til at "offentlig" gøre hvem der har lavet det.. For der er sikkert folk her som har fået en super behandling derude.. bare ikke mig!!! ville bare lige dele min frustration med jer.

• #10   14. maj 2008 Hmm, autoriseret suzuki forhandler... Det er vel ikke på falster??

Kender flere som har været uheldige med rep. på et værksted der.
    Det er lidt synd, for ejeren er ellers vildt flink...

• #11   14. maj 2008 det kunne godt tænkes... :o)

• #12   14. maj 2008 Offentliggør bare navnet!!!!
    Folk har aldrig problemer med at anbefale div. butikker, forhandlere og værksteder når det drejer sig om POSITIVE oplevelser..- som højest sandsynligt resulterer i flere kunder for den pågældende forretning.

HALLO: den eneste forskel fra brugtvognsforhandlere til mc-forhandlere er sølle 2 hjul..de skal da tjene penge!!

Der er helt sikkert folk der har haft de bedste og nogle med de dårligste oplevelser hos den samme forhandler/ værksted. Men er da sådanne debatter som kan være med til at få div. værksteder ud af fjerene, for rygter spredes som bekendt hurtigt..Bare husk at være fair i jeres udlægning...

Kommentér på:
"stort" sevice på busa

Annonce