Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Toilet løber 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Jeg har brug for at få opsat 2 Ikea gardin stænger i samme rum 499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nye billeder af min hmm fine R6
  • #1   23. sep 2005 Uff det ser skidt ud.

Blev du klippet af en gammel kælling?

• #2   23. sep 2005 av av, skete der noget med dig??

• #3   23. sep 2005 Damn!! Hvordan har din krop det?? Der ser sgu ikke godt ud det der -det smerter helt at se sådan en knust mc..

Ronny.

• #4   23. sep 2005 Hey dude,,,,

Der står 2 mistænkelige personer i sort og piller ved din bike,, Finder du dig i det ??? :-))

• #5   23. sep 2005 fy for den der ser sq ikke rart ud!!

• #6   23. sep 2005 Nederen....!!

• #7   23. sep 2005 Ja det er for ærgeligt at se.

Cyklen var kun 69 grader, havde kørt i 3 min og så
    krydser damen vejen, kunne intet stille op, prøvede at undvige men hun fattede ingenting, fjols..

Var indlagt en måned på sygehuset, venstre ben blev meget skadet, fare for amputation osv, men jeg har da benet endnu.. Skinnebenet knækkede midt over, knæet brækkede og gik af led, Nerver og blodkar var rimelig fucked up plus meget dybe hudafskrabninger.. Sygt ondt over det hele, kan ikke beskrives.

• #8   23. sep 2005 Håber du bliver 110 % rask. Hvad er udfaldet blevet, hvis sagen ikke stadig verserer..?

/Niels

• #9   23. sep 2005 Damn set er sku vildt. Hvor hurtigt kørte du?
    Held og lylle med det hele.
    Flere billeder her: http://www.112alarm.dk/2005/buldalen2/buldalen2.htm

• #10   23. sep 2005 DAMNIT hvor er det surt!
    Har selv oplevet noget lignende. FIk også mit ben smadret

Undrer mig over hvorfor cyklen ligge ri modsatte side af vejen og hvorfor bilen holder sådan?
    Beskriv lige hvad der skete!

• #11   24. sep 2005 Jeg kørte ca 80, motoren var stadig kold.
    Det skete ude på motortrafikvejen hvor hun svinger over min bane for at køre ind ad sidenvejen hvor cyklen ligger, jeg prøver at trække så langt til højre mens jeg bremser i håb om hun ser mig eller jeg kan nå at komme forbi, men var klar over i det øjeblik hun begyndte at svinge ud foran mig at det ville gøre ondt, man tænker rimelig hurtigt og udelukker alle muligheder for undvigelse, der var ca 15 meter, og brems lige ned fra 80 på 15 meter bang så rammer hun lige ind i siden på mig..
    Bilen og motorcyklen lægger jo længere inde på sidevejen end det præcise sted ulykken skete..

Den gamle muldvarp har fået hele skylden, men det kan man bare ikke bruge til noget, ville jo hellere at det ikke var sket!!

• #12   24. sep 2005 Puha! ikke rart.
    Men du kunne ligeså godt have kørt meget hurtigere.
    Det er et rigtigt lortekryds. Mine forældre bor ikke ret langt derfra og har kørt der dagligt for år tilbage. (og ikke med 80......er det 70 man må køre der?)
    Nå du lever, og den ældre dame kommer vel aldig ud at køre igen.
    Hvad er din prognose kommer du til at danse, spille fodbold og køre mc igen?

• #13   24. sep 2005 Total nedgang, jeg føler sgu med dig, bliver biken klar i år, ved du noget om det?

• #14   24. sep 2005 jeg kørte forbi lige da det var sket i bil godt nok

• #15   24. sep 2005 håber satme de tager hendes kort!

• #16   24. sep 2005 Sådan et gammelt fjols... Føler virkelig med dig...
    -Michael

• #17   24. sep 2005 Sur røv Jakob.

Håber du kommer på benene igen hurtigst muligt efter den omgang. De bedste tanker herfra ;o)

• #18   24. sep 2005 Hehe ja det er fandeme bare noget total PIS!!
    Lægerne siger jeg var meget heldig, fløj godt og grundigt op i luften, hjelmen fik et ordentlig skrald, jakken tog det meste impact på skulder og arme, men comboy bukserne og kondi skoene var til ingen nytte..

Ved ikke helt hva prognosen er endnu, det koster vel nogle mén desværre.. Er begyndt at gå med krykker av av.
    Jeg skal ikke køre landevej igen stoler ikke på andre trafikanter, folk i biler er generalt blinde.. så cyklen bliver solgt..:-(
    Skal helt sikkert have mig en baneracer om et års tid..

Damen bliver stillet for bødeforlæg og inkassering af kørekort.

Var så glad for den cykel, men ikke ret glad for den gamle tumpe..

• #19   24. sep 2005 Føler med dig.. er selv blevet overset 2 gange med diverse titaniumsdele forskellige steder i kroppen som konsekvens...

Held og lykke med genoptræningen.

• #20   24. sep 2005 Surt Jacob... Uhyggelig oplevelse må det have været...Har selv været tæt på utallige gang, men har heldigvis aldrig oplevet lignende som dig, det lyder fandeme ikke sjovt :-(...Held og lykke med genoptræningen, håber du kommer dig 100%...

• #21   24. sep 2005 Føler med dig, håber at du slipper uden for mange men....

Jeg er selv ude af stand til at køre de næste 6 måneder, grundet uheld, cykel skadet for ca 60.000 kraveben gået af led, brækket overarm og knust skulder. slipper desværre heller ikke uden men....

God bedring smiley

• #22   24. sep 2005 Ja der er sgu ikke så meget man kan stille op i en sitaution som den, men er nu egentlig lykkelig over stadig at være i live og at jeg fik mit ben med hjem igen.., dog med et kæmpe søm fra knæet ned til anklen plus en masse skruer, søm osv, så nu skulle pisset holde..hehe
    Har lige prøvet at køre bil i dag, det går lige..

Det lyder heller ikke godt med dig Povl F, føler med dig, ved jo hvor mange smerter der er forbundet med et voldsomt styrt - god bedring til dig!:-)

Kommentér på:
Nye billeder af min hmm fine R6

Annonce