{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
45 visninger | Oprettet:

Hoeg
Hoeg
Følgere: 2 Emner: 2 Svar: 5

Hjelme med indbygget Bluetooth {{forumTopicSubject}}

Er på jagt efter 2 hjelme med indbygget Bluetooth / samtale anlæg. Jeg har i forvejen en Xlite hjelm med Interphone tour , men den er gammel og jeg synes lyden er elendig når jeg kører. Overvejer at købe en til mig og fruen og det kunne jo være smart hvis det var indbygget så man ikke skal have den på siden af hjelmen. Og så skal der være god lyd i. Det behøver ikke være så avanceret med alt for mange knapper og funktioner.

Jeg er med på hjelmen skal passe til hovedet og alt det der, men er der nogle specielle mærker der er gode ( uden at starte en religionskrig ) hvad bruger i ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjelme med indbygget Bluetooth
  • #1   i dag kl. 14:26 Schubert har hjelme med indbygget. Det er dog ekstraudstyr, men hjelmene er forberedt.

• Hoeg
    Hoeg Tilmeldt:
    apr 2024

Følgere: 2 Emner: 2 Svar: 5
    #2   i dag kl. 14:35 Måske der kommer nogle “Black week” tilbud smiley kan se Ejlskov mc har en masse “outlet” hjelme hvor man kan spare 80% , om det er en udgået model er jeg ligeglad med. Kunne være man skulle tage turen til Horsens. Ser ud til de har flere mærker at vælge mellem. Og kan jeg nu få et sæt med 2 hjelme, intercom , pinlock osv til feks 4000kr kunne det jo godt svare sig.
    Kan se scorpion også laver noget med indbygget anlæg ( exo 530 smart ) bare ikke så mange der forhandler dem og lyden skal jo være god…?

Kommentér på:
Hjelme med indbygget Bluetooth

Annonce