{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.645 visninger | Oprettet:

Stikkersvin {{forumTopicSubject}}

Ja så blev det min tur.

Aldrig blevet stukket før! 7-9-13

Blev ramt på overarmen/skulderen af noget hårdt og stort. Frydede mig og følte mig lidt heroisk at have ihjelkørt mange allergikeres væreste mareridt.

10 sekunder senere niver det sindsygt i nakkeskindet.

I en noget panisk nedbremsning med kun bagbremse hamrer jeg gentagende gange febrisk min gas-hånd i nakken (og hjelmen...) Dø skal det fandme. Især når det begår selvtægt!

Efter nedbremsningen prøver jeg at bedømme monsterets størrelse udfra slim, sorte små lemmer osv. knust i min nakke og om der evt. skulle være en levende rest et sted i jakken.

Nu 13 timer senere niver det stadig og jeg er kommet til den konklussion at det nok har været en dræber-hveps eller gedehams-dronning. En simpel brumbasse lyder tøset...

Overvejer kraftigt en Goldwing for at smadre alle små bæster inden de når mig!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stikkersvin
  • #2   12. maj 2008 hehe

det er vel bare en hævner for brormand der sidder på forlygten

• #4   12. maj 2008 Overvejde også om det var en pilerokke - men de hopper sjældent 12+ km fra vandet, right?

For god ordens skyld dolkede jeg dog mig selv i hjertet med modgift. Bare for at være sikker!

• #5   12. maj 2008 Det problem kender jeg ikke til. Hos mig er det dem, der viger, når de ser en kæmpe Hornet/Gedehams komme drønende. Insekt-Respekt som det kaldes hehe smiley

K.

• #6   12. maj 2008 "Sjoveste" er at en brumbasse har den med smertefulde gift, og hvepsen er den eneste der har kæber til at kunne bide dig.. Det var sikkert en mutant fra basebæk.. Pas på du ikke forandre dig.. tænk på filmen Fluen..

• #7   12. maj 2008 Klaus

Hvis din er insekt-farvet så er min da 110% insekt smiley

• #8   12. maj 2008 Den troede vel du var førerhannen og ville kæmpe om pladsen

• #9   12. maj 2008 C 1: det er en overset sandhed, men den sjældne blå gedehams er den allerfarligste hehe

K.

• #10   12. maj 2008 He, fik en lille griner af denne tråd...

Jeg fik engang en brumbasse ind i min hjelm. Fuck hvor er det svært at bevare roen.

• #11   12. maj 2008 Jeg kommer aldrig op i så høj fart at jeg kan nå at ramme dem ;o)

• #12   12. maj 2008 uhhh billligt sluppet,
    har en makker der kom op og slps med en hveps. Han blev stukket over 10 gange af det møgdyr...

• #13   12. maj 2008 Ja de kan sq flere gange de hvepse.
    Den havde vel sat stikkeren på fast repeat! Kan love dig for den var død da han fik fat i den!

En anden af mine makkere måtte på skadesturen da en eller bille fra hans hjelm, de rhavde stået på jorden, var kravlet ind i øret på ham.... smiley

• #14   12. maj 2008 Man får jo helt lyst til at sælge mc'en. Købe en gammel BMW eller et golf-sæt.

Enten bliver man til mos imod en ubetinget vigepligts-billist, vælter på en rumlerille, voldtaget på touringtur eller gennemhullet af insekter.

• #15   12. maj 2008 Tror jeg hopper over det med voldtægten ...... i hvert fald så længe manden opfylder de ægteskabelige forpligtelser smiley

Nå men bortset fra det, så har jeg engang brugt min BH som kvæler af stikkende insekter.
    Fik et eller andet stikkende kræ ned af halsen, det sved og efter nogle slag på jakken, blev der helt roligt.
    Hvad trillede ud på gulvet sidst på eftermiddagen, da jeg tog min svedige BH af ?? ..... jo det stakkels maste kræ der endte sine dage i en Triumph BH ....... R.I.P. smiley

• #16   12. maj 2008 Lisbeth S

Ikke helt ringe at ende sine dage i en Triumph bh hehehe smiley

• #18   13. maj 2008 Indhentede noget med en brod en dag sidste år, den ene gang, at jeg ikke havde kluden omkring halsen.

Dårlig karma!!!

• #19   13. maj 2008 jeg tror sgu på den med pilerokken, måske med medvind kan det lade sig gøre, ja det må være sådan...

• #20   13. maj 2008 Pyha det er træls sådan noget! sidste weekend var jeg så dum at åbne visiret og wupti, ind kom en lille bi og stak mid. arrrgh det gør ondt!!!

• #21   13. maj 2008 Jeg tror nogle af insekterne drikker cult shaker!!!

Det ser ialtfald sådan ud, når de splatter ud midt på ens visir :o/
    De må bestemt ha haft tynd mave ;o)

• #22   13. maj 2008 He-he...

En af mine kammerater, som jeg også arbejder sammen med, har lige været på firmarejse i Kina og tage hævn over insekterne. De var på en eller anden restaurant og spise, og fik serveret noget der ligner en mega puppe af en art, og så en kæmpe larve (og nogle snegle, men de var for ulækre til at spise for nogen af dem). Selvfølgelig skulle de konkurrere om hvem der kunne spise det mest ækle, så ned måtte det... smiley

Bagefter han havde spist en af pupperne (den er helt brun og ca. 5-7 cm lang), skar han en op med en kniv. Det fik en anden af mine kollegaer, til at måtte kæmpe pænt meget, for ikke at kaste op ud over hele bordet. Han har ikke noget billede af det, men han siger at han derefter ønskede at han ikke havde spist sådan en puppe-ting.

Jeg har lige set billederne af selve middagen her til formiddag, og jeg er sjovt nok SLET ikke sulten lige nu, fy for s..... smiley

Sidste gang han var derude, fik han serveret en kogt skildpadde i noget tynd suppe (med hoved og ben og det hele) og noget tarmeværk - hvis det var mig, ville jeg være megatynd, når jeg kome tilbage fra sådan en tur *bvadr*.

• #23   13. maj 2008 Sådan en køretur i det gode vejr ender gerne med en ren massakre, det kan være vanskeligt at se gennem visiret efter nærkontakt med en myggesværm. Er heldigvis blevet forskånet for diverse stikkende insekter inde i hjelmen og jeg kører altid med halsklud.

Eddie: Jeg havde en kammerat der engang arbejdede 3 måneder i Kina og det var langt væk fra de større byer, så der blev kun serveret lokale retter - han havde tabt 15 kilo da han kom hjem.

Kommentér på:
Stikkersvin

Annonce