922 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Steffen J
Steffen J
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Start MC Start MC

hey drenge og piger

jeg har gået i lang tid og overvejet at få skaffet mig en cykel :o) men hvad skal jeg såh købe? den skal ha en pæn størelse og det skal også være en racer og helst ikk for dyr til en start mc.... har tænkt meget på en Honda CBR600 fra 97 og op efter, er den fin som start eller har i andre forslag?

Mvh Steff

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne sæbedispenser fra håndvask 350 kr.
  • Sætte seng sammen 600 kr.
  • Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Ophæng af spejlskab 650 kr.
  • Reparation af AEG vaskemaskine 1.000 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Start MC
  • #2   12. maj 2008 Har du kigget på en SV 650 s med fuldkåbe, den er også til at forsikre til billige penge da du kan bruge Suzuki forsikring smiley

Det er ihvertfald en bike hvor du får noget for pengene, og du kan få en nyere model!!!

• Steffen J
    Steffen J Tilmeldt:
    maj 2008

#3   12. maj 2008 Oki Takker :o)

• #4   12. maj 2008 Jeg ville nok starte med noget andet. Skal du kaskoforsikre, kan forsikringspræmiernes forskel de første to år financiere en startcykel alene.

• Steffen J
    Steffen J Tilmeldt:
    maj 2008

#5   12. maj 2008 jamen forsikring er endelig ikke det store problem... i GF som jeg er i nu med min Bimmer skal jeg give 2000kr om året for en 600ccm godt nok kun som ren ansvar... problemet er at finde ud af hvad jeg skal vælge :o) for som sagt skal den ha en pæn størelse og race´r look og det vigtigst dan skal ikke være for dyr, da det jo er min første MC :o)

• #6   12. maj 2008 Hvad med en kawasaki gpz 500s?. Det er måske ikke en racer, men den har dog kåbe, og så kører den faktisk rigtig godt.
    Har selv en, og er ganske godt tilfreds med den. (overvejer dog at skifte den ud med en gammel klassiker fra 70/80'erne)

• Steffen J
    Steffen J Tilmeldt:
    maj 2008

#7   12. maj 2008 Hannibal Lecter" hehe fair nok :o)

Kommentér på:
Start MC

Annonce