{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
654 visninger | Oprettet:

Hva skal jeg vælge ??? {{forumTopicSubject}}

Hej med jer

Jeg står og skal købe ny kværn. Jeg har 3 forsk. jeg kigger på, men jeg KAN bare ikke bestemme mig, da jeg ikke har prøvet nogen af dem endnu

De tre modeller er : Suzuki gsx 750f årg 1990-1997, Suzuki RF 600R og Honda CBR 600F F2.

En Honda VFR 750F RC36 står helt klart øverst på ønskelisten, men desværre ikke bankens ;o((

Jeg håber på at få nogle gode objektive vurderinger, gerne fra nogen der har erfaringer fra en eller flere af modellerne. Gerne fordele og ulemper ved de forsk.

På forhånd tak.

Mvh Johnny S.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hva skal jeg vælge ???
  • #1   21. jul 2004 Suzuki 750f er ved at have en gennemtestet motor og skulle være lidt mere holdbar ved siden af RFeren.
    Der er rigtig mange til salg i øjeblikket så der er nok at vælge i mellem. CBReren har jeg kun hørt godt om. held med det


  • #2   21. jul 2004 jeg vil vælge en cbr 600 f2 det er en rigtig god mc. det var det min søster fik af vide da hun skulle købe så hun har købt en cbr 600f2 americaner model fra 1993 . og den er hun meget glad for .

  • #3   21. jul 2004 Hej Søren.

    Kender du til der har været holdbar mæssige prob. med RF'eren ???

    Jeg har indtil videre kun hørt rigtig godt om denne cykel. Det har nu også om de to andre nævnte. ;o)


  • #4   22. jul 2004 Yeps Jannik, det gav mening ;o)

    Min fremtidige mc skulle gerne have kraft og god kørestilling til længere turer, og samtidig have så meget power at den ikke "dør" fuldstændig med sidetasker og evt en pers. bag på. Når sidetasker og andet ikke er på, må den også gerne have racer egenskaber, dvs go acceleration, godt moment, og ok tophastighed.

    Lige pt hælder jeg mest til CBR 600f eller RF 600. Jeg tror jeg får flest af mine krav opfyldt med en af de to, samt de er også til at komme i nærheden af for penge, i ofrhold til eks. VFR 750f. Ved godt man også får mere for pengene, men jeg syns sgu alligevel 70-80000 er mange penge for ne mc der har mere end 10 år på bagen. ;o))

    >Johnny S.

    Jeg har som du også selv skriver fået gode ord om SV650, men jeg er bare bange for den kan gå hen og blive for "svag" med oppakning, og man bliver for hutigt træt under lange turer, da der jo ikke er meget kåbe på den. Men det kan jeg jo ikke sige med sikkerhed da jeg ikke har prøvet den. Kan jo være jeg bliver overrasket, hvis jeg en gang får mulighed for at teste den.


Kommentér på:
Hva skal jeg vælge ???

Annonce