{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
897 visninger | Oprettet:

Honda.. Hvorfor så godt ?? {{forumTopicSubject}}

Nu sidder jeg lige her og tænker, hvad er det der gør at mange herinde syntes Honda er simpelthen det bedste bedste ?? *Undre mig bare lidt over folk har så travlt med at forklare hvor dårlig en suki feks er i forhold til Honda!! Så kom med nogle argumenter man kan bruge til noget i stedet for alt det tomme snak!!!!!!

Kermit

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Honda.. Hvorfor så godt ??
  • #2   22. sep 2005 Tja Suzuki er billig samlebåndsmodeller synes selv ikke at finishen lever helt op til andre mærkers...
    En anden ting er selvf. holdbarheden... har set et eksempel på en suzuki gsx750r der efter syv år ikke havde alle hestene i stalden. En fireblade der havde kørt lige så meget og var lige så gammel havde alle hypperne, - plus et par løse...
    Tag bare motorlyden... Prøv at smid en kawasaki zx9r på rullefelt og stå ved siden af og hør... Der er forskel på sådan en og en fireblade... firebladen har den der rare turbineaktige motorlyd der bare snurrer... ingen mekanisk skramlen...
    Men derfor er de andre mc'er da også fine, det er da slet ikke det... honda har sgu også nogle mindre gennemtænkte ting.... skal det så lige siges...

• #3   22. sep 2005 HI
    det er en varmt emne husker at der har været noget ligende før, nu er jeg nok lidt favet hvis jeg skulle udtale mig om hvad jeg mener så det lader jeg være med!
    Men jeg mener at have læst et eller andet sted på nettet (noget statistik) at honda har nummer på omkring 30% længere end andre mærker.
    Ved ikke om det kan bruges til noget?

• #4   22. sep 2005 Er fx suzuki gsx-r modellerne(de nye) meget dårligere end de andre mærker så som kawa, honda og yamaha?

Har altid ville have en gsx-r, men ser sku ik rigtig nogen mening i at købe såen ny en til den tid hvis det er så meget skrammel i forhold til de andre, men synes bare altid folk siger suzuki er noget værre noget!

• #5   22. sep 2005 Godt debat emne Kermit! Jeg synes også at der er rigtig meget snak omkring lige præcies dette herinde -hvor Honda i næsten alle tilfælde trækker det længste strå. Ved sgu ikke helt om det er bare er noget folk siger med princippet: "fordi det siger de andre også". Jeg har da også prøvet en del Honda'er og kvalliteten var helt fin, men ikke noget hvor jeg var overvældet. Og som der nævnes: alle maskiner har deres svage sider -uanset hvad. Jeg synes bare tit at jeg falder lidt på halen når jeg fx. kigger brugte mc og Honda, de er temmeligt dyre, fx. kan det nævnes at min kammerat lige har købt en Cbr 600 årg 93' der har gået 56.000km -og han har givet næsten 15000kr mere fo den, end jeg har givet for min RFårg 93', samtidig er standen af hans mc knapt så god ift. min. Og i med at han fik den til 'vinterpris', kan man ikke sige at han har betalt overpris for den.
    Men alt i alt så tror jeg sgu ikke at vi i bund og grund kan mærke en helt ekstrem forskel på om vi fx. kører på en Gixxer 1000/Kawa ZX 10/Honda Fireblade... Tror at det er et sprøgsmål om præferencer, og hvad folk 'er til' -hvis de fx. har haft gode oplevelser på en Honda er der stor sandsynlighed for at de fortsat vil køre Honda..

Thumbs up til ALLE mc'ister (uanset hvad i kører), for i sidste ende har vi jo alle samme passion : MC

Ronny.

• #7   22. sep 2005 Efter nu at have problemer med min Hondas kadan, igen igen, begynder jeg sgu efterhånden at tvivle godt og grundigt på de kvalitetsforskelle man altid taler om. Motoren er der ingenting at komme efter(ENDNU), men kadanen er sgu noget pis på sådan en supermagna!

• #8   22. sep 2005 Tja, jeg har aldrig haft en Honda.....og får det måske aldrig, hvem ved.....
    Så jeg kan ikke udtale mig af egen erfaring....

Men min nabo kører vist på sin tredje motor i sin CBR 600 F2......men ok, han er hård ved den...

Jeg er af den mening at nogle mennesker kan ødelægge alt !
    Men hvis man passer på sin mc og overholder service osv så kan jeg ikke se at de burde give problemer uanset mærke...

Og det var jo bare snakken om holdbarheden....
    Mht køreegenskaber kan jeg ikke forstå at mange fremhæver Honda..... har set alle årenes Masterbike....nogen Fireblade eller lignende ? Næh...
    GSX-R eller ZX-R ?...Ja flere gange smiley

Men fuck nu det...vi er jo nok alle mere eller mindre glade for vores mc'er...ellers købte vi jo nok en anden smiley

Er nu selv meget tilfreds med Suzuki og vil derfor holde mig til det mærke....selv om et par af Yamaha's modeller frister ;-).... (R1'erne)

• #9   22. sep 2005 Nemlig Jimmy.. Firebladen har sku ikke lige været og se i finalen i masterbike så længe jeg husker.. Men igen gutterne inde på bike ved nok ikke hvad de snakker om siden Honda ikke har vundet!! (-; -LOL- Til alle jer Honda piloter så det gaz!! Hver sin smag men i har sku ikke de bedste cykler.. Just my 50 cent

• #10   22. sep 2005 måske ikke martin n men så den næst beste efter bmw.
    vi har alle vores drømme og når de går i opfyldelse får vi vel det vi synes er best.
    det er ok for mig at det ikke er den beste efter andres mening det var stadig min drøm.
    eller er det misundelse forde i ved i ikke får så meget for jeres når den skal sælges *S*
    det er pis hvis vi passer på det vi har holder det også nok bare man holder sig fra kinamodellerne så går det nok.
    venlig hilsen rené c ham der elsker honda

• #11   23. sep 2005 Rene C!! BMW er ihvertfald ikke kvalitet, det er de maskine der er flest reklamationer på overhovedet!! Såå dårligt argument. (o;

Offslow.. Min kawa skramlede sku ikke da den var på felt, ej heller den Busa som var på bagefter... Hovedsagen er det virker når man drejer håndtaget, og hvis det nu er sådan en ny blade siger som en turbine, så er det jo nok fordi de kun bruger motoren 85% de r jo lidt HK svage!! -LOL- Det gaz og i kan ta det!!

Koma

• #12   23. sep 2005 Race - X kunne ikke sige det bedre selv! (o;

• #13   24. sep 2005 Har haft 2 suzukier, gs500e '95 og sv650s '01. Begge havde problemer med lakken, den var alt for let at ødelægge. Et stenslag og så var der en hvid plet. På min nuværende kawa er der ingen problemer. Tror det er fordi kawa har malet med flere lag lak. Der bliver altså sparret på nogle ting hos suzuki.

Bare lige noget man kunne overveje hvis man går op i udseende. Ved så ikke om det er gældende for alle maskiner fra suzuki.

Kommentér på:
Honda.. Hvorfor så godt ??

Annonce