{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
95 visninger | Oprettet:

Lars H
Lars H
Tilmeldt:
6. apr
Emner: 1 Svar: 3

Telefonholder til gps bar ? {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg har en gps bar ( se billede ) på min Kawasaki versys og jeg søger en holder ( til iPhone 13 promax ) som kan monteres direkte på bar’en. Har set sp conennect mv. men der er en lang arm der kan justeres i alle mulige retninger beregnet til montering på styr. det jeg søger er egenligt noget af det samme, bare uden den lange arm. Kan man få et beslag som passer direkte på baren hvor telefonen klikkes på - evt med et cover til telefonen eller elastik eller…? Synes jeg har søgt men uden held ? Forslag modtages med kyshånd ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Telefonholder til gps bar ?
  • Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    apr 2024

    Emner: 1 Svar: 3
    #2   i går kl. 12:35 Og glemte lige, den skal jo nok være vibrationsdæmpende , så man rent faktisk kan se noget på skærmen når man kører smiley

  • #3   i går kl. 12:51 https://www.google.com/search?q=mobilholder+cykel

    Det er vel ligegyldigt om der er motor på cyklen eller ej, og din bar ligner noget standard cykelstyr


  • #4   i går kl. 14:39 #2 Hvad med at kigge på vejen og nyd du kører motorcykel... ?!?
    Jeg begriber ikke hvad en telefon skal lave på styret når man kører på motorcykel..
    men okay, bevares... jeg er før blevet kaldt sær og deslige..

    Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med et godt bud på telefonholder, men vil anbefale dig en Garmin gps hvis det er til navigation og planlægning, tankstop overnatning osv.
    Deres adventure routing er enestående og særdeles brugbar til mckørselsnydning.

    Jeg har prøvet andre mærker af GPS, men kan kun anbefale Garmin.





  • Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    apr 2024

    Emner: 1 Svar: 3
    #5   i går kl. 16:12 #3 godt bud, ja der er vel ikke forskel, prøver at tjekke dem ud smiley

  • Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    apr 2024

    Emner: 1 Svar: 3
    #6   i går kl. 16:16 #4 jeg bruger kun telefon til gps, altid opdateret. Og en garmin skal du jo også flytte øjnene for at kigge på. Der er ikke for at besvare e-mail og sms at jeg vil have den derop…

  • #7   i går kl. 18:19 point taken.. google navigate er også Smart.

Kommentér på:
Telefonholder til gps bar ?

Annonce