5.893 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 1 Svar

Elektronisk fartpilot Elektronisk fartpilot

Jeg har kørt med fartpilot i bilen i 15 år og når man først har prøvet så'n en på de lange stræk, er den et must.
Derfor besluttede jeg mig for også at montere det på mc'en, men det eneste jeg kunne finde var en eller anden "clips" som låste gashåndtaget og det lød ikke som en optimal løsning; den ville ikke kompensere for kørsel op ad bakke eller nedad for den sags skyld. Fandt derfor en elektronisk fartpilot hos UNIQ Import, godt nok til at montere på en bil, men den fungerer fint til mc... jeg måtte godt nok skille den lidt ad for at få plads til den, men ikke det store problem og det er kanon at køre med, især hvis man som jeg, kører lange stræk på motorvejen en gang imellem. Eneste ulempe er prisen: 3.000,00 kr.
Men til dem som har eftersøgt en fartpilot til mc, så kan dem til biler altså også bruges til mc.
Se evt. billeder af monteringen på min profil.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• drilling 12 holes near ceiling 1.100 kr.
  • Sætte tre rullegardiner op 550 kr.
  • VVS skift af armatur på lille kbh badeværelsw 735 kr.
  • Beskæring af træ 2.699 kr.
  • Hjælp til at skrue gynger fast i træstativ skruer skal medbringes 300 kr.
  • Flytte min seng og samle et skab sammen. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Elektronisk fartpilot
  • #4   22. sep 2005 Forskellen ligger bare i (som skrevet ovenover) at en der låser gashåndtaget ikke tager højde for bakker osv. Den mister fart opad, og kører hurtigere nedaf.....Det gør cruise kontrol ikke....den holder samme Hastighed uanset landskab...såfremt der er kræfter nok til rådighed...

Kommentér på:
Elektronisk fartpilot

Annonce