590 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Hvad mærke er bedst Hvad mærke er bedst

Hvilken af disse tre vil være det bedste at købe ??

Jeg tænker på det samlede billede af de tre....hvad for en vil så være bedst smiley

Er der en som er kvalitet eller ren T.Svansen stil ?
Hvad for en er billigst at reperere og nemmest at få dele til ?
Er der en som er billigere at forsikre end de andre ?

--------------------
Suzuki GS 500E
Honda CBF 250
Kawasaki ER-5
--------------------

Hvis der nu skulle være en eller anden som har noget i den her stil til salg.....eller kender en som har, så skriv endelig her i tråden.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Ophæng af lampe 350 kr.
  • Planlimning af kogeplade 1.000 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Overgang EL net 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad mærke er bedst
  • #1   22. sep 2005 alle 3 er fine mcer...
    Kaw Er 5 er den bedste mc.....
    Eller skift cbf250 ud med en cbf500..
    250eren er måske billigere at forsikre afhænger af dit selskab.
    Honda plejer at være fin kvali, men de kan alle lave noget lort.
    Suzukien burde være til at få brugte dele til da der kører en røvfuld af dem rundt i Dk, basis er den samme mc siden 89 (tror jeg)med aner tilbage i 70erne....

Nye dele? her må der nogle andre på banen.........syntes de alle er nogen røvhuller til at ha det på lager jeg skal bruge.

• #2   22. sep 2005 mange bliver hurtig træt af en 250'er enden for den er for svag eller fordi den ser for lille ud. personligt har jeg aldrig haft en men ville heller ikke købe mindre end en 500. men det er jo smag og behag. men so mpeter også skriver kan det være du kan få en billig forsikring på 250'eren. af de 3 har jeg kun prøvet zukien og det var da en fornøjelse at kører på den. held og lykke

• #3   22. sep 2005 Min kammerat har hans Er5 billigt til salg, den er fra 03, og har kørt ca 15.000km. - alle service er overholdt.
    Der er sat en anden udstødning på, så den har fået noget lyd!
    Ring til ham og hør, han hedder mads - 22 58 05 01.

Jonas

• #4   22. sep 2005 Hehe, triller selv rundt på en CBF 250 og kan skrive uendeligt meget om den. Runder 16000 i denne sæson, så hvis det har interesse, så meld tilbage, så grifler jeg noget ned.....

/Niels

• #6   22. sep 2005 tog også kørekort på en ER-5 jeg har intet at brokke mig over med den..

GS 500 E: ja du får nærmest smidt delene i nakken, prøv at gå på ebay eller andre steder og søg på den..

Selv i dk kan du tit få en skadet 5oo E til næsten ingen penge..

• #7   23. sep 2005 Niels [Fr.sund] H :

Skal du sælge din CBF250 , hvad skal den så koste ?

• #8   23. sep 2005 Kenneth L: Havde godt nok ingen planer om at sælge den endnu, så har faktisk ikke tænkt over hvad jeg skal have for den. Men det vil nok være urealistisk at regne med under 40.000.

Og der kan du jo være godt skræmt væk allerede..

Det skal dog siges at den lige har fået Spyball 8520, hvilket er sjovt at lytte til når folk er for langfingrede smiley
    (Det fandt min kat også ud igår, kæft det så sjovt ud!!!!)

/Niels

Kommentér på:
Hvad mærke er bedst

Annonce