491 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

HJÆLP! ombygning af CBR900 årg 92=>97 HJÆLP! ombygning af CBR900 årg 92=>97

Er der nogen der selv har prøvet at ombygge en fireblade årg 92 til en 97ér? Jeg er igang, men sidder nu med det problem, at jeg har alle kåbedele, men topkåben passer ikke på beslaget fra rammen til topkåben hvorpå instrumenterne sidder... Hvis jeg finder et beslag fra en 97´er vil det så virke, og er der plads til instrumenterne fra en 92ér?
På forhånd tak.
Mvh Mads

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Ophæng af lampe 350 kr.
  • Planlimning af kogeplade 1.000 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Overgang EL net 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP! ombygning af CBR900 årg 92=>97
  • #1   9. maj 2008 forreste kåbestativ (den med instrumenter på) passer ikke fra 1992, der skal du bruge den fra sc33, der passer instrumenter så ikke på, men det er et spørgsmål om at bore nye huller.

øverste kåbestativ (den med spejlene) passer ikke på stel, der er 2 løsninger, enten splejser du underdel fra din 1992 sammen med overdel af 1997, klart den bedste løsning, eller også laver du nye huller i dit stel

• #2   9. maj 2008 Hej Kim..
    Tak for besked.. så tager vi den bare over comp i stedet for telefonen..
    Ok, så er jeg nødt til at finde et nyt instrumenteringsbeslag - det må kunne lade sig gøre.

Jeg har skaffet det øverste kåbestativ(til spejlene) fra en 97´er, men det var i bytte for den fra 92. Den fra 97 passer direkte på de gamle beslag på stellet, men du mener altså stadig ikke at dét kan gøre det? Får den en forkert vinkel eller hvordan?

• #3   9. maj 2008 Forresten så det nummer jeg havde på dig, var til et eller andet tømmerfirma i ikast... hehe.. jeg ævlede bare løs om kåber, og beslag og instrumenter : )

Kommentér på:
HJÆLP! ombygning af CBR900 årg 92=>97

Annonce