1.306 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Dybeste suk til dato Dybeste suk til dato

Man sidder her og læser sin weekend-avis, hvor der står at en gruppe unge går rundt og brænder knallerter og motorcykler af. Et par fra Brøndby, fik stjålet deres næsten nye MC og den blev fundet i brand, i byen, hvor jeg bor. Jeg har ikke min MC stående i byen, det koster mig en time mere i transport for at hente ham, men bare han er sikker, så er jeg glad.
Hvad er det for noget?? Helt ærligt, jeg er dybt rystet. Der stod i avisen, at hvis gerningsmændene havde vist, hvad den havde kostet (150.000) havde de nok ikke gjort det. Jeg er bange for, det blot havde givet dem større nydelse. Hvorfor ødelægge en anden persons motorcykel, eller knallert, eller bil for den sags skyld.?? Hvorfor ødelægge???
Det gør mig vred. For dette par, havde de haft drømmen om MC længe. Og nu havde de endelig fået den, de drømte om. De havde drømme om at tage på ferie på MC. Og i stedet bliver den brændt af!

Jeg har været lidt irriteret over, at "min" garage har ligget så langt væk, men hold kæft, hvor er jeg glad, den dag i dag! Han står trods alt et sikkert sted.

Lad os samle energien, så de, der er skyldige, bliver pågrebet!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Ophæng af lampe 350 kr.
  • Planlimning af kogeplade 1.000 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Overgang EL net 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dybeste suk til dato
Kommentér på:
Dybeste suk til dato

Annonce