{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
460 visninger | Oprettet:

Headset til hjelm {{forumTopicSubject}}

Jeg må nok efterhånden erkende, at kombinationen af et almindeligt in ear-headset, som skal være tilpas småt til at kunne gå i hjelmen samtidig med det skal blive siddende i hjelmen, ikke rigtig findes i praksis. Jeg har prøvet forskellige, men de falder alle sammen ud af øret, når jeg tager hjelmen på.

Jeg har KUN brug for selve lyden fra lidt radio (og måske lyden fra navigation/trafikadvarsler), så selve mikronen skal ikke monteres. Derfor skal den have løs ledning.

Jeg har kigget på dette sæt fra Sena - er det den bedste/billigste entry-vej ind til et sådan set, som fungerer https://www.louis-moto.dk/da/sena-smh5-fm-universal-single-enkeltst-10037082?filter_article_number=10054802 ? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Headset til hjelm
  • #1   8. aug Jeg bruger en tynd åndbar balaclava under hjelmen, og bruger in-ear earbuds.
    Balaclavaen gør hjelmen glider nemt ned over hovedet uden problemer. Det ku være en midlertidig løsning indtil du får styr på bt anlæg i hjelmen.
    Bruger selv sådan nogen her balaclavaer. Ingen syninger der giver hotspots og dejlig tynde og åndbare.
    Bemærk syningerne og bemærk stykket henover øret --> næsen.
    Det modvirker friktion mellem hud og hjelm, hår der bliver nevet ud af hjelmens foer, sved og hudceller/hårfedt i hjelmens foer osv..

    Held og lykke med at finde noget godt hjelm højtaler system i mellemtiden


    profilbillede
  • #2   9. aug Tak - det var egentligt også en god mulighed jeg tror jeg lige vil kigge i gemmerne efter og prøve indtil da smiley

  • #3   9. aug Jeg bruger Sena som er integreret helt i min hjelm. Det fungere rigtigt godt. Kører musik/radio over telefonen. Telefon opkald mens man kører går også virkeligt godt igennem. Dem jeg snakker med kan ikke hører at jeg kører 80 km/t på motorcyklen.



Kommentér på:
Headset til hjelm

Annonce