{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bah hvad har de nu gang i
  • #1   7. maj 2008 Mon ikke en del herfra sku ta at oprette en bruger der inde og så komme med sandheden? - Fx hvor mange af ulykkerne i år som har været mc'istens egen skyld mv.? (Og selvfølgelig heller ikke se bort fra at nogle uheld er mere eller mindre selvforskyldte?)

• #2   7. maj 2008 jo kunne være en rigtig god ide... kan se det er gratis at oprette sig som bruger

• #3   7. maj 2008 Opfordringen er hermed videregivet i gruppen "Sikker (MC) Trafik" smiley

• #4   7. maj 2008 ja har jeg set c")

• #5   7. maj 2008 hmmm... altså eftersom der er flest billister der her i dk og de alle vel efterhånden har et "had" til mc'ister.. ja så ved jeg godt hvordan den afstmning vil blive..

• #6   7. maj 2008 Så er jeg oprettet derinde og har givet mit synspunkt.

• #7   7. maj 2008 fint nu flere jo bedre..

• #8   7. maj 2008 sådan tæl bare mig med.. smiley

• #9   7. maj 2008 tjek !

• Patrick H
    Patrick H Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 192
    #10   7. maj 2008 Hold da kæft en kegle mand ---> Han skal da bare lige komme an:

"bliver emnet berørt. 8 ud af 10 motorcyklister kører med hovedet under armen, og tilmed alt for stærkt.
    Desuden monterer de disse "sidepipes" som larmer ulideligt ! Der hvor jeg bor er det bare ikke til at holde ud at høre på når disse brian'er kører hen mod rødt lys og så lige skal give gashåndtaget nogle ekstra ryk fordi de så tror at de er seje ( not ) det samme sker når de skal sætte igang, så får den ikke for lidt til stor gene for alle os andre. Politiet kan holde lige ved siden af, uden at gøre en s... ! jeg har henvendt mig til Politiet ang. problemet ( også mht. til biler der kører ræs hver fredag og lørdag ) " det har de sgu da ikke tid til, og det forgår da mange steder så hvordan skulle vi kunne stoppe det ?"
    Det svar er jeg træt af at høre på.... Så jeg har besluttet selv at gøre noget ved det. Det kaster muglivis lidt fængselstid af sig, men jeg er fløjtende ligeglad efterhånden, bare jeg får gjort opmærksom på at disse kegler/brian'er idioter skal stoppes, eller ihvertfald lære at vise hensyn.
    Jeg fryder mig af hele mit hjerte hver gang jeg læser om et dødsfald hvor en motorcyklist er indblandet, sådan er det blevet. Jeg siger simpelthen YES, så kan de lære det !!
    Det er så fedt når de tror de er seje når de fyrer den af, og larmer af h...... til, for så at skride ud og blive mast af en væg eller en modkørende bil. Så er de seje smiley Gid det måtte blive isvinter i 30 år så vi slap for disse fjolser."

• #11   7. maj 2008 Patrick<< han er da godt nok et mega fjols.. han skulle da have et klask i nakken med en våd søndags BT

• Patrick H
    Patrick H Tilmeldt:
    maj 2007

#12   7. maj 2008 Jamen manden jo direkte pyskisk syg - en våd søndags BT, er for mig for let en straft...med mindre den var våd af benzin, og jeg havde lidt tændstikker i nærheden - sådan et fjols fortjener intet anden end en ordenlig røvfuld ! intet mindre!

• #13   7. maj 2008 Patrick H :

Ja håber sku politiet får "ram" på ham inden han kvæster eller direkte tager livet af en trafikant smiley

• #14   7. maj 2008 Det er desværre ikke første gang at ham Kenneth kommer med sådanne meninger. Jeg overvejer seriøst at politianmelde ham for dødstrusler. Sådan en mand skal jo stoppes, inden han gør alvor af sine udtalelser.

• Patrick H
    Patrick H Tilmeldt:
    maj 2007

#15   7. maj 2008 Brian - Det manglede bare -

Jeg er simpelthen næsten skræmt - jeg overvejer kun, hvem der blir den første sådan en mand for "ram på" - efter hans udtalser, skulle man jo tro, han kunne nappe et liv!

Man kan jo kun håbe det er store ord bag en skærm - men uden tvivl, er det skræmmende!

• #16   7. maj 2008 Tror vist hans adresse blev frigivet herinde sidste gang...
    Ved ikk om der var nogen der opsøgte manden og gav sin mening til kende.
    Men tilsyneladende virkede det ikke...

Han kunne jo bare rulle vinduerne op hvis han ikke vil høre en mc der lige gør opmærksom på sig selv.
    Ryste på hovedet som mange andre ville gøre, så allerede dér, kunne verden være et bedre sted at være for ham.
    Men næ nej, der skal piskes godt og grundigt i andedammen.

• #17   7. maj 2008 Der er ved at være en del indlæg nu, og selv de der er kritiske over for MC-ernes fremfærd, fremtræder gnistrende sobre sammenlignet med den syge mand her - mon ikke hans inddlæg taler mere for sig selv, end nogen skideballer kan gøre??

• #18   7. maj 2008 Pif, paf, puf, og kenneth's første indlæg er slettet af administrator på ekstra bladet ;o)

• #19   7. maj 2008 Brian... ja sad jeg også lige og funderede over c")

• #20   7. maj 2008 Hele denne debat har i virkeligheden ikke noget med billister eller MC'ister at gøre.
    Den er et billede af hele den danske mentalitet, som den efterhånden er kommet til at se ud.

Som jeg ser det har janteloven fået et nyk opad i de sidste år.
    Før var det "du skal ikke tro du er noget"
    Nu er det " du skal fandengalemig ikke tro du er noget ! Så lamper jeg dig ned"
    Folk keder sig på deres arbejde, i deres forhold eller i deres liv generelt..
    Det kommer så til udtryk der hvor man kan markere sig bedst, uanset om man er bilist eller mc'ist, skateboarder eller fodgænger m.v.

Jeg sammenligner det lidt med en terrorist, der har fået sit liv til at give mening ved at markere sin bortgang med et gigantisk brag, eller simpelt en fodboldfætter der kaster en flaske i nakken på én der hepper på modstanderholdet.....
    Hvis hans liv havde været mere indenholdsrigt, havde han næppe behøvet at markere sig på denne måde...

Uanset hvilket resultat der kommer ud af den her debat, vil der kun ske forandringer når vores mentalitet bliver ændret.... For det er jo ikke kun MC'ister der lider under denne forvrængede form for JANTE-LOV. Det er os allesammen !

I øvrigt har jeg journalisten fra artiklen stærkt mistænkt for at skrive det omtalte indlæg selv, for at skabe opmærksomhed omkring sin artikel.
    Men det er bare min holdning.

Kommentér på:
Bah hvad har de nu gang i

Annonce