Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nummerpladebetaling på Storebælt
  • #1   29. jul 2024 Alligevel et spørgsmål:
    Skal mc-er bruge en bestemt bane ved betalingsanlægget eller er der frit valg?

• #2   29. jul 2024 Blå bane til kort betaling eller gul, men forvent ikke at det fungerer 1 ud af 10 gange.
    Køb en bizz og hav den i lommen, eller bare betal med kort.

https://storebaelt.dk/hjaelp/bizz-og-nummerplade/kan-jeg-bruge-bizz-eller-nummerpladebetaling-nar-jeg-korer-pa-motorcykel/

• #3   30. jul 2024 Du skal stoppe i bizz banen. Så læser den nrplade bagfra. Der er ofte problemer med det.

• #4   30. jul 2024 Tak for hjælpen. Det er sådan når en sønderjyde en sjælden gang skal til øen. smiley

• #5   31. jul 2024 Jeg har prøvet at bruge det en gang og det virker fint!
    Men kører langsomt frem så den kan nå at læse din nummerplade

• #6   2. okt 2024 Husk at kontrollere afregningen, om der er nogen som forsøger at snyde sig med over....

• #7   2. okt 2024 Jeg kørte over i september måned med nummerpladebetaling (sammen med min fætter som også havde det). På turen mod Fyn kørte vi begge i bizz/nr.plade-banen. Der skete ingenting og over højtaleren i standeren blev vi informeret om at bruge blå eller gul bane fremover, og så kom vi begge igennem ved at bommen blev løftet ved fjernbetjening. Vi kørte selvfølgelig enkeltvis igennem med god afstand.
    På hjemturen samme dag kørte vi begge i blå bane og trykkede på nummerpladebetaling på automatens skærm, men vi fik begge en besked om at pladen ikke kunne aflæses eller genkendes, så vi blev begge ledt igennem af en medarbejder på stedet.
    Vi havde begge en topboks bagpå. Ved ikke om det er den der hindrer aflæsning af nummerpladen?

På hjemmesiden fremgår det, at motorcyklister skal benytte blå eller gul bane (kort eller kontantbane) af sikkerhedshensyn, for ikke at blive ramt af bommen (der er nok risiko for at den automatiske aflæser ikke kan "se" en motorcykel og fører tydeligt nok i forhold til en bil).
    Afregningen var dog korrekt nok med rabatter inkluderet.

Kommentér på:
Nummerpladebetaling på Storebælt

Annonce