{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
775 visninger | Oprettet:

motorgaarden...! ålborg. {{forumTopicSubject}}

hey alle bikers.
Jeg havde desværre en alvorlig skade på min mc i maj og den skulle så laves hos Motorgaarden i Svenstrup ved Aalborg, og bestilte i sammme omgang et 12000km service...
cyklen skulle have ny bag-svinger på, og idet skulle min forstærket kæde skilles ad. Da det var samlet igen så jeg til min store overreskelse at den var samlet med et svagere kædeled end kæden. Leddet kunne kun klare op til 130 HK,nej nej hvor svært kan det være... idet jeg kunne havde smadret min motorblok hvis kæden sprang..Senere så jeg at mit skadet blinklys var flyttet om på den anden side, så at der var et helt blink på den side skaden var sket på.....fjolser. Der-ud-over var der div andre ting som ikke var heldige. Blandt andet havde de ikke spændt kronrøret og, den split som holder bagbremsen havde de glemt at påsætte (opdage jeg desværre på vej ned af et bjerg i Frankrig)
Da de havde lavet det 12000km service som de skulle lave. Havde de sgu lavet et 24000 km service og derfor stillet ventilerne og skiftet tændrør, hvilket de IKKE skal ved et 12000 km service, det kostede mig lige over 2200 kr mere end det skulle....nej nej det kan FANDME ikke vare rigtig!!!!
Sidste med ikke mindst har de klaret at påsætte komplet Akrapovic og KN filter (powercommandor kunne de ikke få til at virke) og få en hel HK mere ud af den end standard.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  motorgaarden...! ålborg.
Kommentér på:
motorgaarden...! ålborg.

Annonce