{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.031 visninger | Oprettet:

Dr. J
Dr. J
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5

Hvilken størrelse Frank Thomas bukser? {{forumTopicSubject}}

Jeg overvejer at købe et par Frank Thomas XTi Aqua bukser via en webshop. Det har givet anledning til den typiske overvejelse: Hvilken størrelse, jeg skal købe.

Derfor håber jeg, at der er nogen af jer, der har lidt erfaring med pasformen på Frank Thomas' bukser.

Lidt info:
Ifølge et størrelsesdiagram skulle str. XL svare til str. 34-36 (inches), og XXL til 36-38. De sidste bukser jeg købte (Draggin Silverbacks) var str. 36 inches / 92 cm., og de sidder lidt stramt om vommen - men OK, når de er gået til.

Med andre ord er jeg en stor 36'er i livet, hvilket umiddelbart skulle svare til str. XXL. Men så har vi balladen: Mine ben er bestemt ikke str. XXL i længden, da jeg 'kun' er 1.74 høj. Jeg frygter, at beskyttelsen ikke vil sidde rigtigt, hvis bukserne bliver alt for lange.

Spørgsmålene er derfor:

- Hvor fleksibel er elastikken i buksernes talje? Er der nok at give af, til at jeg trygt kan vælge den 'lille' størrelse?
- Er der nogen derude, der bruger Frank Thomas bukser i str. XL / XXL: Hvor høje er I, og hvordan passer jeres bukser i længden?

På forhånd tak for hjælpen.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken størrelse Frank Thomas bukser?
  • #1   5. maj 2008 Du skal idet hele taget ikke købe Frnak Thomas, det er noget junk....

søg på tråde om netop dette mærke....og læs folks erfaringern med det...

• Dr. J
    Dr. J Tilmeldt:
    feb 2008

#2   5. maj 2008 Hmm, jeg har godt konstateret, at der er delte meninger om FT herinde (jeg finder nu også folk, der er godt tilfredse med tøjet).

Jeg er dog villig til at tage chancen, da jeg gerne vil have et par bukser, der passer til min jakke (som også er en Frank Thomas)...

Da jeg ikke skal give mere end godt en tusse for bukserne, er mine forventninger til kvaliteten heller ikke alt for høje smiley

• #3   5. maj 2008 Jeg har ret god erfaring med Frank Thomas. Jeg styrtede på MC'en sidste år, iført mit Frank Thomas udstyr og det kan ikke ses på bukser eller jakken. Støvlerne har fået en smule ridser, men ikke noget af betydning.
    Men alle har jo mening om alt slags tøj, mc, hjelm osv.....

• Dr. J
    Dr. J Tilmeldt:
    feb 2008

#4   6. maj 2008 Det er da betryggende, at sikkerheden er god nok!

Håber stadig, der er nogen, der vil give lidt input til pasformen:

- Er der nogen, der bruger FT-bukser i str. XL eller XXL, og hvor høje er I?

- Hvor fleksibel er taljen i bukserne, kan den måske give ½ størrelse ekstra?

Kommentér på:
Hvilken størrelse Frank Thomas bukser?

Annonce