{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
770 visninger | Oprettet:

Syne SV 650s k3 {{forumTopicSubject}}

Hvad skal jeg være opmærksom på?

Den hark un gået 11500 km, så bremser burde jo være fint. Og bagdæk + fordæk har det osse helt perfekt.
Men tænker på om jeg kan syne den med den nummerpladeholder jeg har på?
Og hvad siger de til at jeg kører med blå positionslys pærer?

Andre ting der skal undersøges, eller skiftes før jeg kører den til syn?
Har nemlig hørt de ikke tjekker så meget eksempelvis omkring blinklys i bag, er det rigtigt?

På forhånd tak:)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Syne SV 650s k3
  • #1   5. maj 2008 Og forresten ja, nogen der ved om de er trætte af SV'ere med en andne udstødning. Mht. støj?

• #2   5. maj 2008 Okay, der skal bare nogle "hvide" i der så;)
    Selve mine pærer er også blå, men lyser "hvidt", så dem kan den vel sagtens synes med?

• #3   5. maj 2008 Okay, så må de andre hellere ryge af smiley
    Tak skal du ha K1 smiley

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.696
    #4   5. maj 2008 Det er nemt.

Ingen blå pærer - de skal være hvide.

Din nummerpladeholder er med al sandsynlighed lovlig - men der skal være en rød refleks bag på maskinen og nummerpladelyset skal være hvidt og oplyse pladen så den kan læses 20 eller 30 meter væk - kan ikke huske hvilken af dem.

Din udstødning skal indeholde en katalysator, da cyklen er den nye type fra 03 med indsprøjtning. Det betyder at du kan glemme alt om eftermonteret potte, da kat'en sidder nede i bunden af den originale.

Mangler du en, så har jeg en liggende....

• #5   5. maj 2008 Tak Sajmon, lige den slags jeg havde brug for at få svar på;)

Men tjekker lige nummerpladeholderen, den er hjemmelavet af tidligere ejer nemlig, men der er lys på pladen, skal bare lige ha tjekket refleks.
    Og udstødning den er sat på helt oppe ved potten, så det eneste jeg var bange for var omkring støj, men i forhold til alt muligt chopper pjat osv. tror jeg nu ikke de klager;)

Kommentér på:
Syne SV 650s k3

Annonce