{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Går ferieturen sydpå?
  • #1   1. jul "Det føromtalte skum i udstødningen er åbenbart noget som bliver mere og mere brugt i Tyskland. Hvis betjentene er sikre på at udstødningen er ulovlig, fyldes potten op med byggeskum, hvilket gør videre kørsel umulig. Så herfra skal lyde en opfordring om kun at køre til Tyskland med lovlige udstødningssystemer."

    smiley Ja man må sige at de går til den dernede, men det har de gjort i nogle år efterhånden.
    Og egentlig synes jeg også det er bedre på den måde, end at de laver kørselsforbud for MC på strækninger pga. for meget larm, hvilket de jo allerede har været ude med.
    Så heller skum i potten på dem der larmer for meget og så kan vi andre køre i fred.

    Jeg bor ude på landet i fred og ro. Det eneste trafikstøj jeg hører er motorcykler med ulovlige potter der bliver skudt af om sommeren - typisk først på aftenen eller i weekenden. Intet andet trafik kan jeg høre.
    Især er jeg træt af idioten på en MT07 som ligger og skyder den af om aftenen igen og igen oppe på hovedvejen men noget nær åbne potter. (Hvis du bor i/ved Skibby og det er dig der læser det her så tænk over at det er 3-4000 mennesker du generer hver gang du ligger og fyrer den af.)

    Måske man skulle købe et par dåser skum og sende til den lokal politistation smiley


  • #2   1. jul Lad os osse få et forbud mod larmende studentervogne...

Kommentér på:
Går ferieturen sydpå?

Annonce