{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.026 visninger | Oprettet:

...Måtte ned og ligge idag! {{forumTopicSubject}}

Ja så sidder man her bag skærmen, kan høre den ene mc efter den anden plumre forbi ude på vejen efter den anden.... Ja som overskriften nok antyder til, så er jeg styrtet på min maskine!!!! Var på vej ud til de gamle fra Them, og kører over bording, via den gamle vej ind i Ikast, da jeg lige kommer ind over byskiltet, begynder cyklen pludselig at trække KRAFTIGT til højre, jeg prøver at rette op, men en høj brostens kantsten forhindrer mig i det, og jeg må ned at ligge. Det var min støttefor der på en eller anden måde er faldet ned, og har lavet skaden!!!! FOR HELVEDE!!!!!!!!!!!!!!!! Heldigvis er der et ungt par der holder ind og hjælper både mig og maskine ind på fortovet.... (Tusind tak, jer i den sorte bil) Jeg har nu forstuet min venstre ankel, fået lidt asfaldt eksem på højre arm, og min maskine.... Ja den har fået lidt grimme ar på højre side.... Men det ser ikke ud til at være så alvorligt....Ifølge min mekaniker! Men nu kan jeg da sige, at et par Draggin Jeans virkelig holder til det de er lavet til. Der er gået hul i selve jeans stoffet yderst, men selve inderdelen (kevlar) har taget den lille tur på asfalten! Og jakken har også taget de skrammer jeg kunne have påført mig. Så selv ved de 45-50 stykker kan det sku også gå galt! så pas på derude! Nu kan jeg jo sidde og kigge på alle jer andre der er ude og nyde det gode vejr på jeres maskiner!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ...Måtte ned og ligge idag!
Kommentér på:
...Måtte ned og ligge idag!

Annonce