{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Harley davidson jubilæumsmodel
  • #1   18. jun Hvis du ændrer på den, er det jo ikke en jubilæumsmodel mere ville jeg mene ?


  • #2   18. jun Det kommer vel også an på, hvilke ændringer der er tale om? Om det er blivende ændringer, eller om den uden videre kan føres tilbage til original stand.
    Nogle ændringer kan måske betyde, at den ikke kan godkendes i syn ved ejerskifte? (Eller ved vejsidesyn!)


  • #3   18. jun Umiddelbart tænker jeg at tage skærme/tank/udstødning og sætte andre dele på. Så må jeg gemme de originale dele så den kan føres tilbage til jubilæums model. Jeg er til det lidt mere "rå" look - fuld blackout - sænket

  • #4   18. jun Jeg har ikke nogen videre forstand på sagen. Udover at andre måske kommer med forslag her, er der måske mulighed for at få ideer fra forhandler, værksted, klubber, internet fora, måske facebook grupper osv.

  • #5   22. jun Husk at alt hvad du gør ved cyklen koster penge, som du sikkert ikke/i begrænset omfang får igen.
    Sætter du en anden tank på til 8000,- kr, så sad der jo en tank i forvejen med samme værdi cirka.

    Det virker lidt mærkeligt på mig at du er bekymret over værditab, men vil bruge en mindre formue på at bygge den om, for så evt. ved salg at bygge den tilbage og så sikkert forsøge at sælge de afmonterede dele løse.

    Du får mindst samlet tab ved at lade cyklen være som den er tror jeg.



  • #6   22. jun Du kan også sælge den og købe den her i stedet for:
    https://www.123mc.dk/brugt/mc/harley-davidson/xl883r/roaster/271618

    Så er tank og skærme allerede sorte og larmepotter følger med.
    Det må være det billigste......


Kommentér på:
Harley davidson jubilæumsmodel

Annonce