{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
569 visninger | Oprettet:

VIP {{forumTopicSubject}}

Hvad er VIP brugere for nogen? Kan se der er mange der efterhånden er det... Hvad er fordelene ved det? Koster det?

Jeg har nu søgt i min konto + brugerbetingelser + FAQ og kan stadig ikke finde svaret... Det eneste det giver et hint er noget om at man kan vise billeder i større format, men funktionen er "grået ud" for mig...

Mvh
Anna

Andre forumemner med "VIP"
VIP
Hvor kan jeg se status på mit vip?
Skrevet af: Ole C - 2. jul 2012

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  VIP
  • #1   2. maj 2008 den enste forskel der er er at billeder er lidt støre... jeg køre på en gratis prøve nu men.. når den udløber gider jeg ikke at druge penge på det for så meget syntes jeg ikke at det er vær at kunne se billederne lidt støre

men ellers hvis du gerne vil være med så bare tryk på vip logoet uder et navn så kommer du ind til hvor du kan til melle dig det

• #2   2. maj 2008 Hej Anna ja det koster noget ved ikke lige hvad det koster og der var 3 måneder gratis det er derfor der er så mange der er vip lige incl mig der er større billeder og der er vist også noget andet så jeg bare ikke liga kan huske hvad var så efter min mening er det ikke noget at løbe efter håber det hjalp dig lidt

• #3   2. maj 2008 OK tak for hjælpen smiley Jeg synes det fungerer fint som det er, men undrede mig bare over VIP statusen... Ønsker ikke at betale for McG smiley

Mvh
    Anna

• #4   2. maj 2008 tryk på VIP under et navn i en profil. Fx under mig. Så står der hvad det giver

Kommentér på:
VIP

Annonce