{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er den det værd??
  • #1   16. sep 2005 hehe glemte at skrive hvad...nu kommer det:

Mærke: Suzuki
    Model: GSXR750
    Motor: 750 ccm
    Årgang: 1991
    Antal km: km 56.000
    Farve: sort
    Afgift med afgift
    Suzuki GSXR750, 750 ccm, '91, km 56.000, sort, m.afgift, Nysynet, nylakeret i sort med rød/chrom logoer, kanon flot mc med upside down forgaffel, motorcyklen er nyserviceret med ny olie og luftfilter, pakningerne i motoren er også skiftet. Specialblink foran, sportsudstødning med kanon lyd, original medfølger. den er billigere i forsikring. topfart ca. 265 km/t, den står rigtig flot og har en kanon lyd, kun seriøse henvendelser. Alle papirer er 100% ok

pris: 58000 kr.

Jeg vil så gerne vide(da jeg er førstegangskøber) om det er et godt køb??

På forhånd tak :o)

• #2   16. sep 2005 topfarten noget optimistisk. og lidt dyr. medmindre den er ekstrremt flot. umiddelbart violle jeg sige 50-54kg. men cyklen er blanbdt de mest velkørende af de årgange og motoren kan tåle næsten alt.

• #3   16. sep 2005 Billig at forsikre som førstegangskøber???? I dont think so...

Det er da også en noget hidsig cykel at starte på efter min mening, men ok hvis du kan styre højrehånden når dem der kører foran dig trækker fra så fint nok. smiley

Held og lykke med det.
    Jannik...

• #4   16. sep 2005 Min fætter har en super flot FZR 600 til salg....

årgang 1995
    Km. 25.000
    HK. 98 super hurtig acc.
    Pris omkring 60.000 kr.

Importeret sidste år fra sydtyskland

Den er magen til den her http://www.bikez.com/bike/index.php?bike=892

Jeg kan sende nogle billeder til dig hvis du har interresse

Venlig hilsen Simon

• #5   16. sep 2005 Simon C.

Du må meget gerne maile nogle billeder til mig på hou@cool.dk

men jeg kan altså ikke betale mere end 55K da det er hvad banken vil give!!

• #6   16. sep 2005 Mailen er sendt

• #7   16. sep 2005 simon C. cool nok du....tak. tjekker når jeg kommer hjem!! :o)

• #8   16. sep 2005 Jeg har selv en, næsten som den du snakker om. Men du skal spørger dig selv om Hvorfor er den blevet nylakeret ? Det kunne jo være den har været nede. Det samme med pakningerne i motoren der er blevet skiftet. Hvorfor er de det når den ikke har kørt flere km. Der er ingen grund til at åbne motoren på en sådan cykel før den har kørt 100.000 km.

Kommentér på:
Er den det værd??

Annonce