Langturs MC. {{forumTopicSubject}}
Et spørgsmål til de gamle nisser. og andet godt folk.
Har en tanke om at bruge sommeren på en mc tur til polen og videre til holland med en størrere omvej..
Men må nok erkende og sige min Z750 ikke lige er hvad jeg ønsker til sådanne en tur.
Har i nogen anbefalinger til hvad der kunne være et godt valg og køre på til sådanne en tur. (IKKE chopper og lign.) har ikke noget imod det er en ældre model. men syntes selv jeg ser mig blind når jeg kigger rund... (der går meget.. den vil jeg have, den vil jeg´have og den vil jeg have i søgningen -.-' )
Har tænkt evt noget DL650 (skal jo noget oppakning med) men mit følgeskab består af R6'ere og Ninja'er, hvilket jeg personligt ikke ser særligt behageligt til en tur der forventes at bridrage med et par tusinde km.
maj 2014
Følger: 26 Følgere: 23 Emner: 13 Svar: 93
maj 2008
Følger: 9 Følgere: 24 MC-er: 1 Emner: 10 Svar: 1.369
Det er alle mc´er der er skabt til langtur, går langt på litteren, de har alle en kåbe der holder dig tør i regnvejr, de trækker som et mulddyr med fuld oppakning og med hel stram wire på motorvejen er de stabile. de fejler sjælden noget og du sidder godt på de lange ture og dine venner på bambusraketterne vil garanteret gerne bytte med dig på dag 2.
De findes de i alle prisklasser, lige fra 20 - 50 klik, men gå efter en velh. og vel plejet model så bliver du godt kørende.
Men hvis du vil være Karl Smart nede ved grillen, så er det nok ikke lige den du skal vælge.
jan 2023
Følgere: 6 Emner: 1 Svar: 55
apr 2006
Følger: 29 Følgere: 102 MC-er: 4 Emner: 225 Svar: 2.695
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 84 MC-er: 10 Emner: 240 Svar: 20.506
En større vindskærm og en bagagebærer, så er du klar til turen.
okt 2011
Følger: 4 Følgere: 2 Annoncer: 1 Svar: 395
Så har du den fulde fornøjelse af at kunne følge de andre - også når vejen bliver sjov..
jul 2013
Følger: 6 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 24 Svar: 542
sep 2014
Følger: 44 Følgere: 86 MC-er: 1 Emner: 51 Svar: 483
Langturs MC.