{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Weekend telt tur i juli
  • #1   28. dec 2023 Måske - der er godt nok lang tid til. Måske du skulle skrive igen når Juli nærmer sig.

• #2   28. dec 2023 Du er ude i god tid smiley jeg bor i Vestjylland ( Holstebro ) og vil gerne planlægge en tur hvis det kunne have interesse op i Thy incl finde noge overnatning camping og selv køre med
    Mvh Johnny

• #3   30. dec 2023 Min kommetar skulle i øvrigt tolkes som: Jeg vil gerne med, men har ikke overblik over juli endnu - skriv når vi kommer tættere på.

• #4   1. jan 2024 Det er helt forståelig , men tilbudet herfra står åben , jeg kan vise jer Vestjylland som I aldrig får har drømt op , har kørt med turister ( bus ) i mange år og kender alle små kroge mvh Johnny

• #5   3. jan 2024 Fantastisk tilbud og en god idé.. smiley
    Har selv tænkt at tilbyde detsamme herovre på ‘klatten’ i det Nordsjællandske, - man kender jo lige præcis de lækre ruter og ‘ smørhuller’ i ens bagland.. smiley

Vil gerne høre mere/ deltage - da jeg har mange små smutture til ‘fastlandet’ og håber at kunne passe det ind.. smiley

(Jeg syntes du er ude i fin tid.. smiley mine 2024 langturs destinationer og perioder, ER hakket af i kalenderen.. smiley )

• #6   10. feb 2024 Det skal man være??

• #7   11. feb 2024 Tror da at ALLE kan være med smiley sidder lige på YouTube og ser videoer om et forholdsvis ny tur men er begyndt på i England hvor man kører fra syd til nord på alm. Veje på gamle billige motorcykel og samler ind til kræft forskning ( max 500 pund + servus dele ) som pris ramme . Ved godt vi også har gentleman turen osv men måske det var en anden ide smiley det ville da være noget de fleste kunne være med på . Det er vist sat op lidt i beløb til 800 pund smiley måske kan det være en mulighed for at se landet mvh Johnny

• #8   28. mar 2024 Nå, - blot for at sige noget.. smiley

Så r jeg på Skive kanten omkring 2. Og 4. We. I juli
    Så hvis det kan passes ind med jeres planer..? Er jeg klar.. smiley

• #9   6. jul 2024 Hvad med en tur til Malmø

Kommentér på:
Weekend telt tur i juli

Annonce