{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.921 visninger | Oprettet:

Se lige denne ubehaglighed !! {{forumTopicSubject}}

Teksten er sakset fra EB.

KOTORCYKLER23-04-2008 08:17:16 #11 fra Kenneth A
Ja undskyld jeg skriver min kommentar under denne artikel, men det var ikke muligt på den jeg ville kommentere.
Jeg syntes at folk skal begynde at tage nogle andre briller på hvad angår Motorcyklister ( specielt Politiet ) DE LARMER FOR MEGET og viser ikke hensyn til dem som bor omkring dem. Det gælder åbenbart om at larme så meget som muligt !!! eller også køre alt alt for stærkt. Og så vil de ha' at vi skal til at lave vores vejnet om fordi det er lidt ujævnt ( så tror jeg nok lige cykelstierne står for tur først !!! ) Her hvor jeg bor er der ( hvis man er heldig ) 1 ud af ti motorcyklister der kører pænt/normalt, resten har fået sat nogle udstødninger på som larmer ALT ALT FOR MEGET, eller også accelerer de ALT for hurtigt frem i traffiken også med en alt for højt støjgene for alle os andre.

Det er kommet så vidt at jeg fryder mig hver gang jeg læser om mc'er der dør eller kommer til skade. Jeg sidder simpelthen og siger YES !!! så kan de lære det... Jeg er iøjeblikket igang med at få Politiet til at tage sig sammen, men det er lidt detsamme som at få muslimer til at tænke fornuftigt. Så jeg prøver at finde ud af hvordan jeg skal få stoppet denne terrorisering, på lige meget hvilken måde.... jeg vil bare have det stoppet.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Se lige denne ubehaglighed !!
Kommentér på:
Se lige denne ubehaglighed !!

Annonce