MEDION GPS GoPal S2310 Europa {{forumTopicSubject}}
Hey jeg sad og lete på nettet efter en MC/knallert GPS til en billig penge og så falt jeg over MEDION GPS GoPal S2310 Europa til 1 988
der står det her om den
Lad dig forføre af den alsidige GoPal S2310 GPS modtager, hvad enten du er bilist, til fods, på motorcykel, cykel eller vandretur. Dette robuste og vejrsikre GPS modtager fra Medion er forsynet med en Centrality Atlas, der hurtigt udregner den korteste rute eller den rute der passer dig.
Takket være Text to Speech funktionen vil S2310 guide dig sikkert frem til destinationen overalt i Vesteuropa med klare og præcise navigationsinstrukser på en pegskærm på 2,8" (7 cm). Med en let berøring med fingeren kan du kontrollerer alle funktionerne på denne GoPal og programmere din rute etapevis. GPS modtageren har database med POI.
GoPal S2310 holder dig også informeret om din hastighed og har både fartkamera og hastighed alarm. Takket være Bluetooth funktionen kan du føre dine telefonsamtaler håndfrit.
GPS'en er kompakt og er lige til at stikke i lommen. GPS har støddæmpende og vandtæt belægning og kan nemt monteres på cykelstyret eller tages med på vandreture.
GoPal S2310 sørger også for underholdningen takket være den indbyggede MP3-afspiller og dias fremviser.
Interne sprogmenu: Dansk, tysk, engelsk, fransk, italiensk, hollandsk, spansk, portugisisk, norsk, svensk, finsk, polsk, tjekkisk, tyrkisk
og det lyder jo rimlig godt at jeg både kan bruge den på MC så den også viser vej osv eller hvis jeg køre på en knallert så jeg skal holde mig til anminlige veje og stiger og ikke kan tage motorvejen, men ville lige høre om der er nogen der har erfaringer med den om den er pengne hver osv.
Link til billede og tekst (link fjernet)
nov 2006
Følger: 1 Emner: 13 Svar: 73
nov 2006
men så har jeg også kikket på en Garmin zumo 500 deLuxe men ved ikke om den også kan finde ud af hvis man nu cykler eller køre knallert også ?
nov 2006
maj 2006
Følger: 2 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 32 Svar: 1.391
Såvidt jeg ved findes der meget få gps der er vandtætte, og dermed beregnet til mc:
Tomtom rider
Garmin zumo500
Garmin zumo 550
maj 2006
Følger: 2 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 32 Svar: 1.391
aug 2007
Følger: 4 Følgere: 72 MC-er: 9 Emner: 154 Svar: 2.174
Jeg havde selv en Medion før kjeg skiftede til telefon med gps og har altid været tilfreds.
Til den pris turde jeg sgu' godt købe den
MEDION GPS GoPal S2310 Europa