{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.049 visninger | Oprettet:

Nico SX V
Nico SX V
Følger: 1 Emner: 13 Svar: 73

MEDION GPS GoPal S2310 Europa {{forumTopicSubject}}

Hey jeg sad og lete på nettet efter en MC/knallert GPS til en billig penge og så falt jeg over MEDION GPS GoPal S2310 Europa til 1 988

der står det her om den

Lad dig forføre af den alsidige GoPal S2310 GPS modtager, hvad enten du er bilist, til fods, på motorcykel, cykel eller vandretur. Dette robuste og vejrsikre GPS modtager fra Medion er forsynet med en Centrality Atlas, der hurtigt udregner den korteste rute eller den rute der passer dig.

Takket være Text to Speech funktionen vil S2310 guide dig sikkert frem til destinationen overalt i Vesteuropa med klare og præcise navigationsinstrukser på en pegskærm på 2,8" (7 cm). Med en let berøring med fingeren kan du kontrollerer alle funktionerne på denne GoPal og programmere din rute etapevis. GPS modtageren har database med POI.

GoPal S2310 holder dig også informeret om din hastighed og har både fartkamera og hastighed alarm. Takket være Bluetooth funktionen kan du føre dine telefonsamtaler håndfrit.

GPS'en er kompakt og er lige til at stikke i lommen. GPS har støddæmpende og vandtæt belægning og kan nemt monteres på cykelstyret eller tages med på vandreture.

GoPal S2310 sørger også for underholdningen takket være den indbyggede MP3-afspiller og dias fremviser.

Interne sprogmenu: Dansk, tysk, engelsk, fransk, italiensk, hollandsk, spansk, portugisisk, norsk, svensk, finsk, polsk, tjekkisk, tyrkisk

og det lyder jo rimlig godt at jeg både kan bruge den på MC så den også viser vej osv eller hvis jeg køre på en knallert så jeg skal holde mig til anminlige veje og stiger og ikke kan tage motorvejen, men ville lige høre om der er nogen der har erfaringer med den om den er pengne hver osv.

Link til billede og tekst (link fjernet)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MEDION GPS GoPal S2310 Europa
  • Nico SX V
    Nico SX V Tilmeldt:
    nov 2006

#1   22. apr 2008 ja men kan den også finde ud af at det ikke er MC hele tiden men måske også knallert

• Nico SX V
    Nico SX V Tilmeldt:
    nov 2006

#2   22. apr 2008 Ham skam råd til noget Garmin eller Tomtom men der var jo ingen grund til at ofre mere end højst nødvændig hvis det var fint nok

men så har jeg også kikket på en Garmin zumo 500 deLuxe men ved ikke om den også kan finde ud af hvis man nu cykler eller køre knallert også ?

• Nico SX V
    Nico SX V Tilmeldt:
    nov 2006

#3   22. apr 2008 Okay Tja jeg tror heller jeg må ud og spøre i en forratning for på nettet ståe der bare alverdens lort man ikke kan bruge til noget, der står ikk en gang om de er vandtætte osv men tja tomtoms GPS-er fås også fra de 1999 og til ca 3000 kr så jeg tror jeg satser på at få en tomtom så

• #4   22. apr 2008 Hej

Såvidt jeg ved findes der meget få gps der er vandtætte, og dermed beregnet til mc:
    Tomtom rider
    Garmin zumo500
    Garmin zumo 550

• #5   22. apr 2008 Ps: Hvis du er 18år, hvad laver du så på en knallert:-))

• #6   23. apr 2008 Mon ikke robust og vejrsikret tyder på at den er lige så tæt som andre mærker på markedet.
    Jeg havde selv en Medion før kjeg skiftede til telefon med gps og har altid været tilfreds.
    Til den pris turde jeg sgu' godt købe den

Kommentér på:
MEDION GPS GoPal S2310 Europa

Annonce