873 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Emil O
Emil O
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5

Betaling af mc i andet eu land Betaling af mc i andet eu land

Hej Mc galleri
Jeg ville lige høre hvad gør i andre når i køber Mc i udlandet, overføre i bare inden i kommer ud og kigger? eller er der en smart måde hvor man faktisk kan komme ud og se den inden man overfører nogle penge?

står med det problem jeg har fundet en motorcykel i Sverige, men den koster 50.000 danske og Maks grænse er 25k i udlandet med kort betaling i min bank (danske bank), så ville bare høre hvad i andre gør når i handler mc i udlandet?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Betaling af mc i andet eu land
  • #1   25. sep 2023 Jeg kigger - betaler og tager den med hjem hvis jeg ønsker at købe den..
    Lav en se og prøve aftale med sælger - så er det vel ret nemt?

• #2   25. sep 2023 Bankoverførsel til modtagers iban nummer

• Emil O
    Emil O Tilmeldt:
    feb 2018

#3   25. sep 2023 er overførsel med iban nummer straks? tænker ikke sælger lader mig tage cyklen med før pengene står på hans konto.

• #4   25. sep 2023 Jeg har selv kun betalt med kontanter, men en bekendt hentede en maskine i sverige og betalte med bankoverførsel. Det kan gøres på stedet og man får en kvittering af en slags så sælger kan afhænde cyklen med en slutseddel og sove trygt.
    Nu er der hvidvask regler i vejen for almindelig lovlydig handel med kontanter, i danmark ihvertfald, så går ud fra jeg ville sku gøre det med bankoverførsel hvis jeg sku idag.
    Evt hør sælger ad hvad han foretrækker og om han kan leve med at bankoverførsel tager et døgn eller tre før det er gået igennem

• Emil O
    Emil O Tilmeldt:
    feb 2018

#5   25. sep 2023 okay jeg må lige høre ham.

Jeg takker for hjælpen smiley

• #6   26. sep 2023 Mener da godt man kan lave en straks overførsel vha IBAN nummeret.
    For det er jo bare en international måde at identificere bank og konto på, som jeg husker det.
    Men prøv også lige at ringe til banken, kan være de kan være behjælpelige med noget smart.
    Det er sikkert ikke første gang de skal den slags
    ;D

• #7   26. sep 2023 Jeg laver rigtig mange overførsler med IBAN fra min firma konto. Firma > firma er aldrig et problem, men Firma > privat giver altid problemer (Hvis der første gang man overføre til kontoen)

Fra en privat konto, vil jeg nok tale med bank'en først.

• #8   5. okt 2023 købte en BMW R 805RT på IBAN via Revolutkort. Der kan dog være beløbsbegrænsninger. Ved ikke hvad de ligger på.

• Emil O
    Emil O Tilmeldt:
    feb 2018

#9   5. okt 2023 Endte med at overføre pengene inden hvilket jeg ikke anbefaler man gør men da det var en forhandler følte jeg mig mere sikker og har hentet cyklen nu smiley

• #10   5. okt 2023 Fedt tillykke med din nye cykel så.

Kommentér på:
Betaling af mc i andet eu land

Annonce