{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
901 visninger | Oprettet:

Claus S
Claus S
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1

HJÆLP SØNDERJYLLAND {{forumTopicSubject}}

Jeg står i en lidt presset situation. Skal have afmonteret forhjulet på en BMW, da det skal til lakering mandag. Men finder lidt sent ud af at jeg ikke har den pågældende top til dette arbejde.
Er der nogle i Sønderjylland der har en 24mm unbrako top jeg kunne låne et par timer?

Bor i Haderslev

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP SØNDERJYLLAND
  • #1   5. aug 2023 Jeg har haft samme problem, men fandt ud af, at møtrikken fra en 16 mm bolt passer i størrelsen. Jeg svejsede 2 møtrikken sammen så den ene gik ind i hullet og brugte den anden til at sætte en nøgle på.
    Måske kan du selv få lavet det samme eller du må komme forbi og låne min. Bor i Bylderup Bov.

• #2   5. aug 2023 Et autoværksted men det er Lørdag.

Men nu ved jeg ikke hvad du skal have fat i, om du skal løsne eller "bare" holde igen og løsne i den anden ende eller hvad???

En fidus jeg selv brugte til netop en manglende "unbrakotop" 24mm i vinters var en M16 x 40 bolt med 2 m16 møtrikker spændt kontra med en skive imellem (knokkelspændt)

Så har du en 24mm "unbrako top" der kan holde en del i en håndevending, M16 bolte er med 24mm sekskant

• #3   5. aug 2023 Det er vel et sted (Jemogfix,stark,t.hansen,xlbyg.....) i Haderslev.

• #4   5. aug 2023 du kan køre til rødding og i biltema smiley de har et sæt til få penge

• Claus S
    Claus S Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1
    #5   5. aug 2023 Har søgt i alle byggemarkeder, ingen har en top i den størrelse smiley Så tror jeg går løsningen med en M16 bolt

Tak for hjælpen

Kommentér på:
HJÆLP SØNDERJYLLAND

Annonce