Kvalitet af oprettelser {{forumTopicSubject}}
Hej.
Jeg ved ikke, om det kan lade sig gøre at komme med en venlig henstilling, uden at blive skudt, hængt og kørt over. Men nu prøver jeg alligevel.
Der er ikke så meget liv i galleriet her, som der var engang, men jeg synes stadig det kan noget. Om ikke andet så noget nostalgisk.
Kvaliteten af siden står og falder dog med, at folk gider at bruge noget krudt på de mc-gallerier de opretter. Hvis man ikke gider at tage nogle fornuftige billeder eller skrive en fyldestgørende tekst, hvad er formålet så med at oprette sin motorcykel? Man kan debattere på lige fod med alle andre uanset.
Der bliver stemt alverdens ting ind, men til hvilken nytte? Nogen har ingen tekst og én har gudhjælpemig bare taget modelbilleder fra nettet.
Folk kan naturligvis gøre som de har lyst, men taget i betragtning at motorcykler er en fælles interesse for alle herinde, så forstår jeg bare ikke at der ikke er en generelt ønske om noget ordentligt indhold. Både fra dem som opretter og dem som stemmer for eller imod.
Det var en tanke.
Kan I have en god dag alle sammen.
jul 2011
Følger: 19 Følgere: 160 MC-er: 3 Emner: 60 Svar: 1.672
Den er jo praktisk talt på autopilot når der dukker nye gallerier op
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 275 MC-er: 5 Emner: 130 Svar: 4.957
jul 2004
Følger: 10 Følgere: 16 MC-er: 6 Emner: 1 Svar: 200
Det ved jeg ikke om den er, det er jo lidt et valg vi alle sammen tager.
Der er da stadig liv herinde, men det er nok ligesom den lokale købmand. Hvis man vil have at han er der i morgen, så skal man bruge ham i dag.
maj 2005
Følger: 41 Følgere: 46 MC-er: 10 Emner: 24 Svar: 198
Det er samtlige andre forums rundt på nettet også, pudsigt nok efter 2008.
Facebook forums har overtaget, og det er der intet at gøre ved, det er nemmere at holde sig på een platform, i stedet for at skifte rundt.
Ang kvaliteten af oprettelser, så er de dalet i takt med at publikum bliver yngere, og uerfarne på siden.
I sin tid var det kvalitet frem for kvantitet.
En god oprettelse havde gode billeder og god tekst med alt udfyldt, det var dengang...
jun 2016
Følger: 7 Følgere: 226 MC-er: 1 Emner: 59 Svar: 226
Det er nok lidt ala opslag på andre sociale medier. Totalt unødvendigt. Blot et billede uden kontekst. Det er kun for at få nogle likes eller søde kommentarer, at man gør det.
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 275 MC-er: 5 Emner: 130 Svar: 4.957
okt 2004
Følger: 59 Følgere: 183 MC-er: 10 Emner: 18 Svar: 797
nov 2008
Følgere: 62 MC-er: 6 Emner: 64 Svar: 1.109
Kvalitet af oprettelser