{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
717 visninger | Oprettet:

Kan det laves ?? {{forumTopicSubject}}

Hey Hey !!

Har lurret lidt på Thim's GS-500E , da den er til salg....okey cykel til ikke alt for mange penge da jeg er ny i MC verdenen smiley

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=2083

Nå, men spørgsmålet er om det er muligt at få den til at se noget alla den her Bandit.....ved godt det er to helt forskellige cykler, men tænker mere på de små kåbe-dele og sæde-delen og den front-lygte-ting.
Er det noget som kun fås til Bandit eller....???

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=889

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan det laves ??
  • #1   8. sep 2005 hej ja da. jeg ville sige at vik du ordnet sædet og så en front på så er der allerede sket rigtig meget ( mere end man tror ) bug spoilen giver selvfølgelig også en del i designet, men jeg vil sige sæde og front så så man godt på vej.

du kan evt. tage en front fra en scooter ( har jeg gjordt dog skulle den skæres og slibes lidt i men jeg tror det bliver rigtig godt til sidst.

mvh Rune

• #2   8. sep 2005 Hej Kenneth.
    Jamen selvfølgelig kan det da lade sig gøre... Find en fin lille lygtekåbe som du synes er fed, og tag evt ud og kik efter en bagende i retninig med det du gerne vil have, så skal det nok kunne passes til. Min "bag" er fra en ZX6R '98 hvor der er skåret en smugle med vinkelsliber i "front" bunden af den, og under sædet er der laver et "stativ" til at holde den på plads...

Så ja, det kan sagtens lade sig gøre at style den.

• #4   8. sep 2005 Tjaee, med et sort stel og en anden farve på fælgene er man allerede kommet langt. En lille kåbe kan vel fåes for 5-750Kr og ca. det samme for en brugt bagstykke fra fx en R6 eller en anden sports-MC og en hel lakering kan klares for ca 2500,-
    Men det vil jo stadig være en GS'er ;o)

/
    Jesper

Kommentér på:
Kan det laves ??

Annonce