962 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Feldballe eller Kolding MC Feldballe eller Kolding MC

Bliver nok nødt til at kigge på en Diavel v4 smiley

Men hvad mener i om Feldballe vs Kolding MC ???

Bor i Århus, så Feldballe er lidt tættere på, men det rører mig sgu egentlig ikke at køre til Kolding.

Men kender ingen af de 2 forhandlere, har aldrig ejet en Ducati (før nu måske smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Feldballe eller Kolding MC
  • #1   8. apr 2023 Købte selv ny ducati sidste efterår, bor i Kolding og endte med at købe den i Søborg af den sølle grund at man ikke ville "starte en op" til prøve kørsel... den er kanon lækker den nye diavel V4 smiley

• #2   9. apr 2023 Besøg begge forhandlere og se hvad de tilbyder. Handler du med den ene, så kan du udmærket få lavet service ved den anden.

• #3   10. apr 2023 Jerg har lige kigget og kender ingen af de to forhandlere.

Men her fra sidelinien ville jeg da vælge Feldballe da du bor i Århus, er der lige "et eller andet" er du da ret tæt på Djursland og Feldballe. Kigger man deres Facebook lyser den da også af begejstring over netop Ducati og motorcykler (det skal den også selfølgelig)
    Men deres gode humør kan man vist ikke tage fra dem.

Det var bare mit umiddelbare synspunkt som forbruger du fik. Og nej! Jeg er ikke Ducati ejer eller har andre aktier smiley

• #4   11. apr 2023 Snak med Andreas fra Skanderborg mc, han er på multistrada nummer 2. Han har prøvet begge forhandlere, men foretrækker at køre til Søborg.

• #5   12. apr 2023 Sorø skulle der stå

• #6   12. apr 2023 Du skal ikke købe i Kolding mc Nikolaj lover en masser men holder det ikke find et anden sted

Kommentér på:
Feldballe eller Kolding MC

Annonce