{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
716 visninger | Oprettet:

Så skal det osse fikses!! {{forumTopicSubject}}

Kommer ud til cyklen i dag, som i dette tilfælde står uden for lejligheden, får startet MC og får taget hjelm og hansker på, da jeg opdager at sidespejlene sidder helt ad helvedes til, hvilket jeg ikke har gjort!
Ved nærmere inspektion ser jeg så at det egentlig kun er venstre det er uopretteligt galt med, da højre kan indstilles igen. Begynder så at kigger på hele venstre side hurtigt igennem.
Koblings greb er knækket, dog heldigvis langt ude så det KAN lige bruges.

Kører hele cykler over i morgen med, og kan bare håbe på at der ikke er mere!

Men hvad for en IDIOT bakker ind i en cykel, eller skal lige prøve den, for så at kaste den ned, stiller den op og går væk uden at lægge en seddel eller noget!?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så skal det osse fikses!!
  • #1   14. apr 2008 Fandens at folk ikke har mere respekt for andres ting. De skal da bare holde deres klamme fingre fra vores køretøjer.......det kan da ikke være så svært at forstå.

• #2   14. apr 2008 Prøvede jeg også på min fireblade i efteråret. Den stod parkeret på en parkeringspalds og da jeg komemr ud fra x'ens lejlighed står den som den plejer. Det ene sidespejl slået ind.

Ikke mere tænken over det indtil jeg ser at underkåbe samt sidekåbeknuppen er mega ridset.

Der er en gammel mand som har bakket ind i den og bare kørt. Heldigvis var det over for en koisk som kendte manden og så gav mig navn og adresse!!

• #4   14. apr 2008 KiRaMoto ¤ Team Trash ¤ . > Præcis!

Simon (Thisted) > Træls! Men det var satme heldigt at der var nogen der så det, og endnu bedre at de kendte ham!!! Sætter også sedler op i området omkring det.

Christian K > Håber jeg godt nok heller ikke, men håber endnu mere at jeg finder idioten der gjorde det!

• #5   14. apr 2008 Kom for et par år siden ned til min virago. Der sad så en på den og snakked med hans ven. Slap af hvor jeg kortsluttede.
    Det kosted så også lige visirret på hjelmen. Og tror nok han lærte at holde sig fra andres motorcykler.
    De kan fedte hjem til deres knallerter og lege seje. Eller de kan hoppe i havnen.
    Et halvt år efter var der en dame der bakked ind i den, så den vælted over i en trappe. Hun var så så dum at hun prøved at rejse den op igen og tabte den så igen. 15kg. kosted det så hendes mand. Så kan hun bare lære at se hvor nun køre.

• #6   14. apr 2008 hvad skete der med visiret? smiley

• #7   14. apr 2008 Michael N > Desværre ikke den første historie jeg har hørt med folk der lige skal prøve at sidde på! Vi går sq da heller ikke bare ind og prøver folks biler for at prøve hvordan det er!
    Men jeg er nu osse interesseret i det visir.. Var det dit eller hans? smiley

• #8   14. apr 2008 Det var mit. Min hjelm var i hånden. Og "kom" til at skubbe ham med visiret. ;P Så kan han bare lære at dukke sig. Men som sagt jeg fik lige en lille kortslutning.

• #9   14. apr 2008 Vil osse mene at det er helt i orden!

• #10   14. apr 2008 Michael N.

GODKENDT!!
    :o) :o)

Mener jeg...

• #11   15. apr 2008 Kan slet ikke snuppe sådan nogle typer. Èn ting er at man kan overse cyklen og "komme til" at bakke ind i den, men man kører fandme da ikke bare sin vej, hva fanden er det for noget svineri!!! Og noget andet.. Hvis jeg kom ned til min cykel og så en person sidde på den, så ville han skulle spise af et sugerør i meget lang tid... Ville brænde fuldstændig af, så heldig for ham at der var din cykel, og ikke min han sad på Michael N smiley

• #12   15. apr 2008 Heldigt at jeg er en helt anden type .. jeg ville da give ham nøglerne og spørge om ikke også han ville ha en tur på den.....

men sådan er jeg jo bare ;o)

• #13   15. apr 2008 HE he.
    Det der med at folk sidder på ens motorcykel, kender jeg godt.
    Har engang stået på afstand, og set en far sættet sin ca. 3 år gammel søn op på min motorcykel. (De havde ikke set mig).
    MEN. der er jo indbyggede alarm i min skivelås (Abus).
    Og jeg svæger ved min bedstemors grav, at jeg aldrig har set en lille dreng græde, så meget som ham her gjorder da alarmen gik igang, han nærmest faldt/væltede ned af motorcyklen så bange blev han.

• #14   15. apr 2008 -> Benjamin Skov

Se, der er en lille dreng som voksede op og hadede motorcykler som pesten, grundet et traume som lille - senere blev han formand for rådet for større færdselssikkerhed (DOH!!). smiley

He-he... stakkels lille dreng. Fra pavestolt til beskidte underbukser, på et øjeblik... smiley

Kommentér på:
Så skal det osse fikses!!

Annonce