627 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Udstødning til Honda VF 750f Udstødning til Honda VF 750f

Hej.

Jeg har lige investeret i en gammel Honda VF 750f og kunne godt tænke mig at lave lidt ved udstødningen.
Der er i øjeblikket en potte i hver side (Originalt) og ville gerne bare have en i højre side. Mit spørgsmål går så på, om det kan lade sig gøre at "proppe" den ene side af, og så bare svejse et rør på, med det dobbelte areal af det origianle, på den mellempotte der sidder under motorblokken?
Og er der ellers noget man skal tage hensyn til når man modificerer udstødningen?
Er der nogen der har erfaringer med nogle specielle potter der giver god lyd?
Og hvad er forskellen på en åben og en lukker potte?

Håber der er nogle der kan hjælpe!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udstødning til Honda VF 750f
  • #1   14. apr 2008 Det kan du godt, men du må forvente at det koster lidt effekt, men effekt er vel heller ikke alfa og omega når man køber så gammel en mc.

Mht åben og lukket menes der formentligt en gennemgangs potte eller en potte opbygget med kanre (som den originale)

• #2   14. apr 2008 Møj tastatur smiley
    kanre=kamre

• #3   14. apr 2008 Ja, der var også det jeg tænkte mht. effekten. Men et sted skal man jo starte smiley Jeg har kun kunne finde en 4i1 udstødning til 5 kilo og det synes jeg måske er lige i overkanten at smide i udstødning på en ældre honda. Og den kan jeg ikke engang inde frem til igen smiley men en "almindelig" 4i1 udstødning vil ikke nødvendigvis give mere effekt, vel? Har du evt. nogle forslag til gode steder man kan finde sådan noget? Synes ikke det er så nemt når man er nybegynder smiley

Kommentér på:
Udstødning til Honda VF 750f

Annonce