{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  XT660R 2007 Erfaringer???
  • #1   13. apr 2008 prøv og læse her: http://www.tenere.dk/forumnew/forum_posts.asp?TID=655 han er også herinde så du kan jo evt. stille suplerende spørgsmål.

Umiddelbart tror jeg ikke det er den ultimative touring maskine, men tror den er mega sjov i terræn. eller er Aprilia Pegaso Trail ikke et dårligt alternativ, tror den er mere rejse egnet og samme motor smiley

• #2   13. apr 2008 Har en test/artikel fra Bike UK. Der bliver der sat højdre rekord med den MC. Og de er godt tilfredse med dens egenskaber og tur-evner. De kører dog med airhawk sædeovertræk, hvilket gør sædet godt nok til 32 timers kørsel...

• #3   13. apr 2008 Tak simon.. smiley Nu var det heller ikke som touring maskine, bare om man kunne ta en enkelt tur på den.. er ikke så krævende at jeg skal ha vindskærm og varme i håndtag for at køre langt.. smiley

Jesper.. okey.. lyder ikke dårligt..

• #4   13. apr 2008 Kan godt forstå dig... det er jo ikke Goldwing man køber smiley men ellers må du komme forbi og prøve cagiva'en en dag så du kan se om den typer er noget for dig. Det er jo alligevel noget af et spring. Men synes sku at det er super mc hvis man tænker fornuftigt, rimelige service intervaller, 5 års garanti ( ikke at man håber at få brug for den) og en ny pris på "sølle" 90 K det er da lækkert.. også længe du ikke har behov for at ligge med over 200 km/t (kan jeg ikke forestille mig) men kan lide og løfte forhjul, køre igennem vand og bare nyde udsigtet ti naturen frem for til speedo meteren, så skal du nok blive glad for den smiley

• #5   13. apr 2008 Simon: Hvilken Cagiva har du??

• #6   13. apr 2008 Canyon 500... det var jo faktisk dig selv der råede mig til at købe den Jesper smiley

Kommentér på:
XT660R 2007 Erfaringer???

Annonce