{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gs500, 2002
  • #1   29. jan 2023 Har du tjekket op på hvad den går på literen, du har to højde "pinde" på benzinhanen så den kan få benzin på hovedtanken på den høje og når du skifter til reserve tager den ind på den lave.
    Min XJ600 har 3 liter til reserve og er på 17 liter ialt. Den kan ikke tømme det sidste af tanken for at undgå bundfald, så der er 13 liter på hovedtanken, det rækker til 260-275km (ca 21km pr liter)
    Men det er højderøret på hanen der bestemmer hvor meget der er på hovedtanken, og dit gashåndtag der bestemmer hvor mange km det skal række smiley smiley

• #2   29. jan 2023 Jeg har ikke været så opmærksom på hvor langt den køre på en hel tank endnu. Jeg synes bare det virkede voldsomt at den allerede skulle på reserve ved omkring de 100 km. Kender ikke så meget til den model jeg har bare hørt mange sige den skulle være rimelig økonomisk ?? sidst jeg tankede kom der 12 liter på efter jeg har kørt omkring 25 - 35km på reserve tank. Og der skulle være 17 liter i alt i tanken så det skulle give 5 - 6 liter i reservetanken, og det synes jeg bare virkede voldsomt men hvad ved jeg ??

• #3   29. jan 2023 Der står 17 liter ialt og deraf 3,5 liter reserve. Prøv da og fyld helt op, nulstil triptæller og efter ca 100 km fyld helt op igen..... Så frem med lommeregneren, vend gerne tilbage med resultatet.

Tankkapacitet fandt jeg med google

• #4   29. jan 2023 Det skal jeg prøve:)

• #5   29. jan 2023 Min går omkring 300km før jeg slår over på reserve og det gjorde min gamle 500 E'er også.

Der kan være mange grunde til, at din gør som den gør.
    Stoppede kanaler i hanen, beskidte karburatorer, rust og møg inde i tanken.

• #6   29. jan 2023 Jeg har renset kaburatorene på den. Men lige da jeg købte den var den også meget sløv af en 500 at være. Vil næsten sige det var omkring hvad en 125 ville være. Men en dag da jeg gav den høje omdrejninger var det som om fanden tog ved den og lige siden den dag har den kørt som den skulle rent ydeevne mæssigt

• per N
    per N Tilmeldt:
    aug 2013

Følgere: 25 Emner: 5 Svar: 83
    #7   1. feb 2023 den har sikkert kun kørt på 1 cylinder og da du pressede den blev den brændt ren og går nu på begge cylinder

• #8   1. feb 2023 Ja det er også min tanke da den har stået stille i et helt år da jeg købte den

• #9   16. feb 2023 Man skal ikke undervurdere hvordan man kører. Da jeg havde en cb 500. Kunne forbruget svinge 100 procent. Små motorer der pines kan også være tørstige. Med min ducati er det præcis det samme. Kør pænt ca 18 km/l.. kør friskt. Ikke meget mere end 10...så hvis du kører mc med det formål at have et billigt transportmiddel skal man ikke lege Rossi.

Kommentér på:
Gs500, 2002

Annonce