{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.312 visninger | Oprettet:

så skete det for mig... ØØØØVV {{forumTopicSubject}}

Havde ellers en vældig god start på dagen, når man tænker over at det er mandag, men en af disse panser-basser i reklamevogn med omvendt syltetøjsdåse på taget, skulle da hurtigt få ødelagt min mandag.... *HMPF*

Kom kørene på Roskildevej med 60 km/t. Jeg var overbevist om at man måtte køre 60 km/t der, så jeg følte mig ret hellig. Trækker ud for at overhale en last bil og spedo viser 63 km/t.... pludselig springer der en uniform klædt mand ud foran mig og vinker mig ind... Jeg tænkte: "nå det var da underligt, jeg kørte da kun 63, så det er nok bare et ganske almindeligt rutine-tjek, hvor man skal vise sit kørekort og sådan"
men andre ord, jeg følte mig ikke særligt udsat og var absulut ikke bange for at få en bøde.

Politigutten kom hen til mig og så ret alvorlig ud og spurgte: "øh, hvor hurtig må man køre her??"
60km/t sagde jeg kækt og smilede til ham....
og det var så der jeg tog fejl.... man måtte køre 50 km/t lige der hvor de stoppede mig og de havde målt mig til 69 km/t (der tænkte jeg så :"fucking lorte klamme speedometer, du ryger i havnen)....

Dette var nok til en fartbøde på 1500... og et klip i kortet... yeehar... *KOGE--- KOGE OVER*

Det værste er at når man trækker 3 km/t fra (som de altid gør pga. fejl målinger), så kommer vi ned på 66 km/t og grænsen til de 30% ligger på 65 km/t..... hvilket vil sige jeg kørte 1 skide km/t for stærkt.... og jeg har kun haft kørekort i 2,5 år, så hvis jeg laver en lille bitte forseelse mere, så ryger kortet....

argh... ville lige dele det med jewr og sige: PAS PÅ, de er slle vegne de s**** pansere

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  så skete det for mig... ØØØØVV
  • #1   5. sep 2005 føler med dig... vi må desværre nok erkende det er meget stramme regler vi lever under. forresten, husk nu på alle de gange du ikk er blevet hapset:-) -gør jeg altid.

• #2   5. sep 2005 Ærgerligt... vi skal sgu til at være extra opmærksomme i trafikken...

Det der med én km/t fra en prisnedsættelse har jeg også prøvet... nedern. Da jeg spurgte hr. politibetjent om vi ikke kunne sætte den én ned sagde han bare... jae nu har jeg jo allerede trukket 3 fra... ærgeligt....

• #3   5. sep 2005 Rigtig træls.
    Man er snart mere opmærksom på at kigge efter skilte med fartbegrænsninger på, end at følge med i trafikken.

• #4   5. sep 2005 Hvor henne på Roskildevej var det..? De fleste steder før valby må man da køre 70km/t.. Altså hvad jeg nu lige husker..

• #5   5. sep 2005 Ja de er godt nok helt vilde de panzere for tiden, er ozz selv blevet taget godt nok på knallert, men det var hvis bare et rutine tjek, blev så ozz vinket videre efter de havde set kørekortet =)

Nu når kim snakker om skilte det er da ikk så tit man ser den han har i sin profil =)

• #6   5. sep 2005 I retten med den, så slipper du for et klip i kortet, de trække jo som sagt tre kmt fra, og hvis det nu var fire havde du ikke fået det klip, der kan derfor rejses tvivl i den sag, og det skal! komme andklarede til gode... men bøden slipper du ikke for...

• #7   5. sep 2005 Det er nok på bakken ned mod krydset ved Dalgas Boulevard lige efter Zoo. Der står de altid. Der blev jeg taget med 83km/t for nogle måneder siden. Troede faktisk også man måtte køre hurtigere på den strækning, den er da ellers tosporet i begge retninger og det hele. Men ærgeligt at lægge så hårdt ud med klippene Heidi. Så må du jo ikke få flere... Så er det bare med at køre pænt!!! Og det er de næste tre år, SURT!!

• #8   5. sep 2005 Arghhhh skod lige at blive nuppet......

Jeg har også kun haft kørekort i ca 2 år og fuck jeg ville blive negativ hvis jeg skulle til at tage det om.......

• #9   5. sep 2005 ja jeg blev overhalet af to mc-betjente på motorvejen i fredags.... de kom forskudt med et par kilometers mellemrum... da nummer to overhalte mig fulgte jeg efter ham velvidende at han ikke kunne måle bag ud... smiley han kørte mellem 140-150 km/t... men da jeg kørte bagefter ham drejede han af ved en rasteplads for at vente på at jeg var forbi og så sætte efter mig igen.... MEN den havde jeg regnet ud så jeg havde fået farten af... han blev så bag mig indtil næste afkørsel hvor jeg drejede af men UPS det var ikke der jeg skulle af så jeg kørte ned på motorvejen igen... bag ved betjenten.... smiley jeg blev så bag ved ham indtil næste afkørsel hvor jeg RIGTIG skulle af men der drejede han også af... nå tænkte jeg og fulgte pænt efter da han kørte imod den by jeg bor i... efter første lyskryds blinkede han til siden og ventede på at jeg kom forbi for at køre bag mig igen... intet problem... jeg kørte jo bare pænt... da han ENDELIG drejede af op af en boligvej slog det mig at der faktisk bor en mc-betjent på denne vej så han var bare på vej hjem.... og hehe det er faktisk den samme betjent som gav mig en både for ikke at have hjelm på på en knallert for 6 år siden... smiley DEJLIGT at kunne drille ham lidt.....

• #10   5. sep 2005 Martin kbh

det var 2 kryds fra zoo, ud af byen....

20 meter fra en skilt hvorefter man må køre 60 km/t....

Jeg er forfærdelig bitter over det, men er bare nødt til at tænke positivt, såsom, godt det ikke var i Sverige, så havde jeg mistet kortet....

det er så irriterende, jeg kører den strækning hver eneste dag, og har altid troet at der var 60 km/t der... hvis jeg så bare var blevet stoppet for en uge siden, så var det kun bøden...

pis!!

• #11   5. sep 2005 Morten: Grinern historie, det er sådan vi leger med dem.....(gør det også selv:D)

• #12   5. sep 2005 Surt Heidi!!!
    Kender fornemmelsen, blive stoppet tro at alt er rimeligt ok, hvorefter man for at vide at nænæ det må du ikke...

Hvis du har tid så nægt alt hvis du ikke allerede har taget bøden og konsekvensen som en "mand"........

Vi har alle ret til at nægte og slæbe hr. betjent i retten det koster ikke noget (andet end skattekroner) medmindre du hyrer en advokat...
    Du taber med 90% sikkerhed sagen, men bliver en erfaring rigere og hr. betjent for stress på jobbet.

Gad vide hvad de ville gøre hvis alle holdt op med at tro på autoriteter og slæbe hr. betjent i retten for alt....

Det er måske en asocial tankegang, så alle jer andre luk ørene, prøver bare at sige at hvor der er en llile chance er der håb.............
    Heidi er efter min overbevisning ikke den person som disse regler ønsker at få fjernet fra vejen. Heidi kører jo pænt.

Jeg har selv taget konsekvensen og holdt op med at køre gadecykel, og det er nok godtnok for samfundet :)...... Det var enten det eller at blive en Desparado der bare stikker af når de blå kommer.....ikke en klog løsning.

• #14   5. sep 2005 Føler med dig Heidi, som andre skriver, havde du så bare kørt rigtig stærkt, men en skide km. æv...

• #15   5. sep 2005 Ja.. Så er det ganske rigtigt 50km/t zone...
    Sur røv..
    Jeg fatter heller ikke helt hvorfor du ikke fik lov til at slippe med en advarsel, nok kørte du for stærkt, men 1km/t + det ikke var vanvidskørsel.. come on.. Det var jo ikke baghjulskørsels med hovedet under armen.. Bøde måske, men klip... smiley

• #16   5. sep 2005 Måske er tiden inde til at designe en agent 007 plade vender ?

Hej Paw

Tryk på knappen, pladen forsvinder, og drej så håndtaget.

• #17   5. sep 2005 smiley til gengæld er pappet helt væk i MANGE år hvis de skulel fange dig elelr finde ud af hvem du er :)(

• #18   5. sep 2005 hvorfor prøvede du ikke bare at flygte

• #19   5. sep 2005 Mikkel B: vi snakker altså om en 14 hestes 125'er.... så skal man vist tage den på små skovstier *G*

Men der kan man bare se, selv på den "bette" honda kan man få nuppet sit kort hvis man bare er uheldig...

/
    Jesper

• Christian J
    Christian J Tilmeldt:
    jun 2016

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #20   11. mar 2020 Piv piv piv - betal og se glad ud, længere er den ikke.

• #21   11. mar 2020 Det har han nok også gjort dengang i 2005. smiley

Kommentér på:
så skete det for mig... ØØØØVV

Annonce