så skete det for mig... ØØØØVV {{forumTopicSubject}}
Havde ellers en vældig god start på dagen, når man tænker over at det er mandag, men en af disse panser-basser i reklamevogn med omvendt syltetøjsdåse på taget, skulle da hurtigt få ødelagt min mandag.... *HMPF*
Kom kørene på Roskildevej med 60 km/t. Jeg var overbevist om at man måtte køre 60 km/t der, så jeg følte mig ret hellig. Trækker ud for at overhale en last bil og spedo viser 63 km/t.... pludselig springer der en uniform klædt mand ud foran mig og vinker mig ind... Jeg tænkte: "nå det var da underligt, jeg kørte da kun 63, så det er nok bare et ganske almindeligt rutine-tjek, hvor man skal vise sit kørekort og sådan"
men andre ord, jeg følte mig ikke særligt udsat og var absulut ikke bange for at få en bøde.
Politigutten kom hen til mig og så ret alvorlig ud og spurgte: "øh, hvor hurtig må man køre her??"
60km/t sagde jeg kækt og smilede til ham....
og det var så der jeg tog fejl.... man måtte køre 50 km/t lige der hvor de stoppede mig og de havde målt mig til 69 km/t (der tænkte jeg så :"fucking lorte klamme speedometer, du ryger i havnen)....
Dette var nok til en fartbøde på 1500... og et klip i kortet... yeehar... *KOGE--- KOGE OVER*
Det værste er at når man trækker 3 km/t fra (som de altid gør pga. fejl målinger), så kommer vi ned på 66 km/t og grænsen til de 30% ligger på 65 km/t..... hvilket vil sige jeg kørte 1 skide km/t for stærkt.... og jeg har kun haft kørekort i 2,5 år, så hvis jeg laver en lille bitte forseelse mere, så ryger kortet....
argh... ville lige dele det med jewr og sige: PAS PÅ, de er slle vegne de s**** pansere
apr 2004
Følger: 42 Følgere: 42 MC-er: 2 Emner: 64 Svar: 850
jun 2005
Følger: 13 Følgere: 14 MC-er: 4 Emner: 196 Svar: 1.090
Det der med én km/t fra en prisnedsættelse har jeg også prøvet... nedern. Da jeg spurgte hr. politibetjent om vi ikke kunne sætte den én ned sagde han bare... jae nu har jeg jo allerede trukket 3 fra... ærgeligt....
dec 2003
Følger: 18 Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 13 Svar: 341
Man er snart mere opmærksom på at kigge efter skilte med fartbegrænsninger på, end at følge med i trafikken.
dec 2004
Følger: 18 Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 43 Svar: 542
jul 2005
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 30 Svar: 132
Nu når kim snakker om skilte det er da ikk så tit man ser den han har i sin profil =)
apr 2004
Følger: 13 Følgere: 13 MC-er: 1 Emner: 10 Svar: 146
jun 2005
Følger: 42 Følgere: 40 MC-er: 3 Emner: 19 Svar: 267
maj 2005
Følger: 29 Følgere: 26 MC-er: 3 Emner: 156 Svar: 911
Jeg har også kun haft kørekort i ca 2 år og fuck jeg ville blive negativ hvis jeg skulle til at tage det om.......
jul 2004
Følger: 8 Følgere: 27 MC-er: 1 Emner: 66 Svar: 2.816
jul 2005
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 21 Svar: 138
det var 2 kryds fra zoo, ud af byen....
20 meter fra en skilt hvorefter man må køre 60 km/t....
Jeg er forfærdelig bitter over det, men er bare nødt til at tænke positivt, såsom, godt det ikke var i Sverige, så havde jeg mistet kortet....
det er så irriterende, jeg kører den strækning hver eneste dag, og har altid troet at der var 60 km/t der... hvis jeg så bare var blevet stoppet for en uge siden, så var det kun bøden...
pis!!
jul 2005
Følger: 33 Følgere: 31 MC-er: 2 Emner: 15 Svar: 285
maj 2005
Følger: 41 Følgere: 42 MC-er: 3 Emner: 94 Svar: 1.998
Kender fornemmelsen, blive stoppet tro at alt er rimeligt ok, hvorefter man for at vide at nænæ det må du ikke...
Hvis du har tid så nægt alt hvis du ikke allerede har taget bøden og konsekvensen som en "mand"........
Vi har alle ret til at nægte og slæbe hr. betjent i retten det koster ikke noget (andet end skattekroner) medmindre du hyrer en advokat...
Du taber med 90% sikkerhed sagen, men bliver en erfaring rigere og hr. betjent for stress på jobbet.
Gad vide hvad de ville gøre hvis alle holdt op med at tro på autoriteter og slæbe hr. betjent i retten for alt....
Det er måske en asocial tankegang, så alle jer andre luk ørene, prøver bare at sige at hvor der er en llile chance er der håb.............
Heidi er efter min overbevisning ikke den person som disse regler ønsker at få fjernet fra vejen. Heidi kører jo pænt.
Jeg har selv taget konsekvensen og holdt op med at køre gadecykel, og det er nok godtnok for samfundet :)...... Det var enten det eller at blive en Desparado der bare stikker af når de blå kommer.....ikke en klog løsning.
jul 2005
Følger: 26 Følgere: 24 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 123
dec 2004
Følger: 18 Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 43 Svar: 542
Sur røv..
Jeg fatter heller ikke helt hvorfor du ikke fik lov til at slippe med en advarsel, nok kørte du for stærkt, men 1km/t + det ikke var vanvidskørsel.. come on.. Det var jo ikke baghjulskørsels med hovedet under armen.. Bøde måske, men klip...
nov 2004
Følger: 10 Følgere: 14 MC-er: 2 Emner: 88 Svar: 144
Hej Paw
Tryk på knappen, pladen forsvinder, og drej så håndtaget.
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.154
aug 2005
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 17
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 84 MC-er: 10 Emner: 240 Svar: 20.506
Men der kan man bare se, selv på den "bette" honda kan man få nuppet sit kort hvis man bare er uheldig...
/
Jesper
jun 2016
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
jun 2004
Følger: 4 Følgere: 211 Emner: 104 Svar: 3.867
så skete det for mig... ØØØØVV